Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

thom


JohnWx

Citaat van: S.B.Marantz op juli 21, 2007, 14:59:52
Alweer?

Damm! ik dacht dat ik erg was?!  :-D :-D

Wat voor een speakers zijn dat?



ALR Jordan take 5
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

En ben je er over te spreken in vergelijk met de andere?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: S.B.Marantz op juli 21, 2007, 15:11:04
En ben je er over te spreken in vergelijk met de andere?


Ja ach wat zal ik zeggen
Klinken een beetje tussen de MB quart in en de Klipsch
Groter geluidsbeeld t.o.v de Translator impact 30 of Audiolab THESIS maar die zijn ook een beetje gematigd

Zoek een MARANTZ tuner nu eerst anders word ik gekickt hier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Nee hoor, jij wordt niet gekicked hier.

Ik heb er nog 1 staan die weg mag.

Model 2120.

Is dat iets voor je?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bramdg

Bedankt voor de tips thom & S.B. Marantz   :wav:

Zou wel eens heel goed men opstelling kunnen zijn ze hebben Bass Reflex (3 way 4th order twin vented box system )

en staan beiden in een hoek van de kamer is ..... ook geen perfecte opstelling maar kan anders niet momenteel (moet ook wat blijven overeenkomen met men vriendin h?  :-D)
Zal eens moeten experimenteren om de juiste opstelling te bekomen.


Sorry had me bij men handtekening gemist met kabels: ze zijn 2.52mm? ipv 5.52 ....zijn ze misschien iets te dun nu voor de Pm17, daar je 4mm? aanraad.


btw ben van belgi? (regio gent)

greetz




PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

SB_Marantz

Citaat van: bramdg op juli 21, 2007, 15:36:02
Bedankt voor de tips thom & S.B. Marantz   :wav:

Zou wel eens heel goed men opstelling kunnen zijn ze hebben Bass Reflex (3 way 4th order twin vented box system )

en staan beiden in een hoek van de kamer is ..... ook geen perfecte opstelling maar kan anders niet momenteel (moet ook wat blijven overeenkomen met men vriendin h?  :-D)
Zal eens moeten experimenteren om de juiste opstelling te bekomen.


Sorry had me bij men handtekening gemist met kabels: ze zijn 2.52mm? ipv 5.52 ....zijn ze misschien iets te dun nu voor de Pm17, daar je 4mm? aanraad.


btw ben van belgi? (regio gent)

greetz







Geen dank!

Kijk, door ze in de hoeken te zetten versterk je de bass weergave al met een aantal DB's.

Probeer ze eens een halve meter van de zijwanden af te zetten.
Dat moet toch wel lukken denk ik?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: S.B.Marantz op juli 21, 2007, 15:45:31

Geen dank!

Kijk, door ze in de hoeken te zetten versterk je de bass weergave al met een aantal DB's.

Probeer ze eens een halve meter van de zijwanden af te zetten.
Dat moet toch wel lukken denk ik?




$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ how much
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

#250
Volgens mij ben je een beetje abuis.  :wink:


Snap het al, je hebt PM
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

ton

Mijn meubel is nu ook binnen.
Receiver sr12s1, cd sa17, speakers gebouwd door OLS in Breda (Kharma onderdelen), surround speakers A'Diva van Anthony Gallo met bijpassende sub.

[wegens disk ruimte verwijderd]

Vlearmoes

Hoi Ton

Vertel iets meer over het meubel dat er prachtig strak uit ziet   bv wat bevind zich in de linker helft

Waarom je tv zo hoog opgehangen ?   mijn Pana hangt bijna 40cm lager
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Vlearmoes

Zie mijn set



[wegens disk ruimte verwijderd]
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v