Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vlearmoes

Sorry ja...het deurtje is schuifbaar  maar de versterker en dvd speler staan net achter het deurtje  :wink:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Paul

Citaat van: Vlearmoes op juli 14, 2007, 19:40:02
Ik ben even aan het doe het zelven geweest met een meubeltje

Van de Karwei een massief eiken kastje Job gekocht...en deze behandeld met www.rubiomonocoat.com kleur charcoal (bijna zwart) een dag lekker klussen met een strak resultaat  :roll:



Als je dit met geverfd hout wilt doen neem ik aan dat je deze eerst blank moet schuren ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Vlearmoes

Klopt helemaal: alles moet eraf  :x
het produkt reageerd alleen met hout    en ook maar een keer.   dus een tweede laag is niet mogelijk!!

wij willen ook nog een grenen salontafel aanpakken    maar zie op tegen de schuurklus
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

#228
geen marantz meer  violent1 of  pompom


Versterker: Accuphase E-205 zwart


CD speler: SONY CDP - X339 ES
Interlink: HiDiamond HD si 0.6m



Luidsprekers:
Luidsprekerkabel: HiDiamond Power + 4 mk2 2x3m met banaanstekkers


Draaitafel: Rotel RP-855
Element: Grado blue
Draaitafel puck: Perfect Sound


Tuner:
Interlink: HiDiamond HD si 0.6m



LCD: DiBoss LT-20HLF
Digitale TV tuner: Samsung DCB-9401R (CASEMA)
DVD speler: Cyberhome CH-DVD 452

Interlink: IXOS XFA02
Beeldkabel: IXOS XFV01 S-VHS




sorry
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

thom

ga eens heel snel va het forum af dan :-P

ziet er ook leuk uit hoor

Stadium III

MMMM geen marantz meer nu moeten we ff kijken als we je lidmaadschap wel kunnen blijven gebruiken  :-P

Suc6 met de nieuwe spullen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Stadium III op juli 16, 2007, 17:40:03
MMMM geen marantz meer nu moeten we ff kijken als we je lidmaadschap wel kunnen blijven gebruiken  :-P

Suc6 met de nieuwe spullen


heb nog wel een portable dcc speler van philips?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

ll0ll

Ben benieuwd hoe lang je dit setje vol houdt, jwx :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

maurantz

Ik denk hooguit 1 week :-D
suc6 met de nw apparatuur byebye

JohnWx

Citaat van: maurantz op juli 16, 2007, 21:49:41
Ik denk hooguit 1 week :-D
suc6 met de nw apparatuur byebye


misschien een pooltje opzetten ? pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

bramdg

Hallo,

Na hier alle dagen wel eens wat te lezen op dit heerlijk forum had ik ook wel eens zin om een foto te maken van men set...
Door dat lezen krijgt een mens zin om dingen te veranderen ....(en na verhuizing weer wat geld te hebben)

Heb men PM8000 onlangs vervangen door een PM17
zelfs nog gekocht in een winkel (luisteren en luisteren en nog eens luisteren) - een Demo toestel dat niemand meer wou ???)heel mooie prijs + garantie !!.


Heel erg tevreden van het geluid nu veel meer detail rustiger en opener, men speakers laten nu echt eens horen hoe mooi ze wel klinken 


Een klein puntje waar ik nu mee zit is de bekabeling (nooit tevreden h?  :-D)
Zit soms met iets te veel bass, en daar de PM17 iets trager aanstuurt (is mijn gedacht) zal ik toch men kabels moeten vervangen naar een compleet zilver-type ??? denk ik ....
iemand een tip wat een goede match is tss een PM17 en B&W ?

Groeten

Bram





[wegens disk ruimte verwijderd]
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

thom

mooi set hoor notworthy

VDH doet het altijd goed met marantz, waar woon je percies?

SB_Marantz

#237
Met andere kabels schiet je niets op.
Kost een hoop geld ook.  :|
Gewoon 4 mm quadraat gebruiken.(koper)

Zijn die B&W's bassreflex?

Zo ja, kun je de poort wat verkleinen mbv dat noppen isolatie spul.
Ook kun je proberen de poort helemaal dicht te maken maar dan heb je een gesloten systeem en daar is de kast niet op berekend.

Ook zou je er een wat langere poort in kunnen zetten.

Tevens is de plaatsing van groot belang, vergeet dat niet!
Ook kun je een klein akoestisch probleem hebben zoals een staande golf die nu beter hoorbaar wordt omdat de PM-17 gewoon krachtiger is.

Succes.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Alweer?

Damm! ik dacht dat ik erg was?!  :-D :-D

Wat voor een speakers zijn dat?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM