Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco



Ziet er stijlvol uit Paul, maar ik denk wel dat de speakers net iets te ver uit elkaar staan  :roll:,maar goed ik weet nog niet hoe het klinkt ,Juli zit er aan te komen dus een bezoekje komt er ook aan.

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

birdy

#496
Ik zie dat de oude foto's van mijn set niet meer te zien zijn, dus vandaar nog maar een keertje.


De hele set


Het stereo gedeelte


De speakers


De woonkamer

Zie ook op myhifi.nl ==> http://my.hifi.nl/index.php?user=161]
Muziek moet je niet horen, maar moet je voelen!
Marantz PM-10, Marantz SA-11 S2,  Marantz ST-15, Marantz SR-6004, Marantz BD-7004, B&W 804 D3, B&W Nautilus HTM2,  B&W LM1, Panasonic Plasma TX-P42VT30E, Philips AF977

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Stadium III

Heej birdy een actieve subwoofer niks voor je ruimte om eens wat extra punch te krijgen ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

bramdg

Thx voor reactie Snow,

Ga het toch een van wat dichter bekijken, ben vooral zot van dat grote display
dat je meestal niet hebt mij media centers zo

lukt het ook om bestanden te plukken van een externe netwerkharde schijf die in dat netwerk staat of via UPnP ?

groetjes

bram
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Snow

Je kunt de bestanden op een NAS met serversoftware zetten. Dan kun je de SB gebruiken zonder dat de PC aanstaat. Volgens mij is een nas met grote opslagcapaciteit best wel duur.

Groet-S

birdy

Citaat van: Stadium III op juni 16, 2008, 18:44:26
Heej birdy een actieve subwoofer niks voor je ruimte om eens wat extra punch te krijgen ?

Voor muziek hoeft het uiteraard niet, maar voor films wil het wel een keertje proberen. De 803's komen nu ook al een heel eind hoor!
Muziek moet je niet horen, maar moet je voelen!
Marantz PM-10, Marantz SA-11 S2,  Marantz ST-15, Marantz SR-6004, Marantz BD-7004, B&W 804 D3, B&W Nautilus HTM2,  B&W LM1, Panasonic Plasma TX-P42VT30E, Philips AF977

Stadium III

haha dat zeker maar toch het is wel een zeer mooie ruimte om eens LFE power doorheen te rammen ! pompom
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

paar fototjes van mijn vincent van binnen,









zie alleen datr ik een plaatje van het geheel ben vergeten oeps, verder kan het voedingsgedeeld niet getoont worden is arpart afgeschermt. wel een ringkerntransvormator

Paul

#504
Inmiddels is er het laatste jaar het een en ander aan mijn set veranderd, met als laatste update dat de digitale rds tuner is vervangen door een sansui analoge tuner wat qua ontvangst en weergave verbetering heeft gebracht.



Enige tijd geleden is er een M&G bij Marco thuis geweest en ben toen in combinatie met de marantz sm-7 ev over gestapt op een rotel pre.
De reden omdat dit bij Marco in combinatie met zijn luidsprekers een juiste keuze was, maar heb met de klipsch toch weer mijn twijfels gekregen.
Tussen het midden en het hoog klinkt het anders dan ik gewend ben.

Sinds ik de cd 10 heb lijkt het of het allemaal wat anders klinkt en daarom komen er as zaterdag een paar forumleden en een kennis van me langs en dan gaan we weer een pre vergelijk maken.
Thom neemt zijn buizen pre mee en er wordt ook een marantz pre vergelijk gemaakt en dan maar luisteren of er daadwerkelijk verschillen te bemerken zijn.



En de vintage sm-7 goed voor 2x 210watt @ 8ohm, blijft een wereld eindversterker die niet meer gebouwd wordt.



Dus wordt vervolgd met eventuele nwe foto,s.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

jup en me cdspeler en me 240 volle bak dus

Maurice

Je hebt een dynamische set Paul ;D
Zowel qua weergave als samenstelling ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Citaat van: Maurice op juni 26, 2008, 22:44:31
Je hebt een dynamische set Paul ;D
Zowel qua weergave als samenstelling ;)
Thks, maar ben er nog niet uit zoals je gelezen hebt.
Gaan ff kijken, luisteren en weer vergelijken en misschien ligt het aan de leeftijd.  :schater: clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Paul,
Ik ben benieuwd hoe jij de verandering die de CD10 met zich meebracht ervaart?

Ik heb inmiddels zelf de CD10 naar beneden gehaalt vanwege.......... :-D (kom ik later op terug)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op juni 27, 2008, 06:41:28
Paul,
Ik ben benieuwd hoe jij de verandering die de CD10 met zich meebracht ervaart?

Ik heb inmiddels zelf de CD10 naar beneden gehaalt vanwege.......... :-D (kom ik later op terug)

oi

dat zei ik je toch :yes:  , zet die cd 10 in je hoofd set ( beneden)

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun