Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Hanske

is wel een klasse beter dan de 17 ja en dat uit zich in de plaatsing in alle dimensies, in dit geval een veel gedetaileerder midden zonder agressief of irritant te worden, het is eigenlijk alsof er een dik gordijn open is gegaan!
Laag is of lijkt nu veel dieper te gaan met veel meer detail, maar het is toch vooral het belangrijke mid dat er met sprongen op vooruit is gegaan.

de glazen tafel word in het nieuwe jaar vervangen en wat de effecten daarvan zijn laat ik dan weten;)

maar ja de Divas vragen eigenlijk ook om een buizenbakkie dus dat hebben ze gekregen nu :-D

Maurice

Citaat van: Hanske op december 17, 2007, 22:55:23
de glazen tafel word in het nieuwe jaar vervangen en wat de effecten daarvan zijn laat ik dan weten;)
Ik heb hier nog wel een Target rack staan die je wel even mag lenen/kopen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

erwin

We zijn al een beetje rond aan het kijken,iemand suggesties?

Grtz Erwin
Citaat van: Stadium III op december 17, 2007, 20:02:03
Helemaal met je eens en dan je center op je meubel zetten  :lol:
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

Stadium III

De panasonics zijn mooi maar de nieuwe sharp"s lcds zijn ook zeer toppie :kwijl:

Ik zou iig wel voor een full hd panel gaan

Maar gewoon gaan kijken met of zonder de WAF  HLP
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Hanske

Citaat van: Maurice op december 17, 2007, 23:02:07
Ik heb hier nog wel een Target rack staan die je wel even mag lenen/kopen!


fotos? prijs? :-D

erwin

Geen philips? en waarom niet?
Mij lijkt dat ambilight juist zo mooi.

Grtz Erwin.
Citaat van: Stadium III op december 18, 2007, 07:28:41
De panasonics zijn mooi maar de nieuwe sharp"s lcds zijn ook zeer toppie :kwijl:

Ik zou iig wel voor een full hd panel gaan

Maar gewoon gaan kijken met of zonder de WAF  HLP
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

SB_Marantz

Citaat van: Hanske op december 17, 2007, 22:55:23
is wel een klasse beter dan de 17 ja en dat uit zich in de plaatsing in alle dimensies, in dit geval een veel gedetaileerder midden zonder agressief of irritant te worden, het is eigenlijk alsof er een dik gordijn open is gegaan!
Laag is of lijkt nu veel dieper te gaan met veel meer detail, maar het is toch vooral het belangrijke mid dat er met sprongen op vooruit is gegaan.

de glazen tafel word in het nieuwe jaar vervangen en wat de effecten daarvan zijn laat ik dan weten;)

maar ja de Divas vragen eigenlijk ook om een buizenbakkie dus dat hebben ze gekregen nu :-D


Als het verschil inderdaad van dat formaat is dan lijkt me dat de PM-17 helemaal niet zo'n denderende versterker is.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Hanske

Citaat van: S.B.Marantz op december 18, 2007, 13:27:20

Als het verschil inderdaad van dat formaat is dan lijkt me dat de PM-17 helemaal niet zo'n denderende versterker is.



nou ik heb de pm 17 al die jaren met veel plezier gehad (nieuw gekocht) maar dit is uit een andere prijsklasse en misschien nog belangrijker van een ander soort/ras.....het buizenras.
Ik heb ook ondervonden dat de 17 niet zo geweldig wilde met die hoge gevoeligheid LS (97db) en liever speelde met in mijn geval de Cantons.
Misschien iets met terugkoppeling verschil tussen tor en buis?

SB_Marantz

Niet zo geweldig wilde met 97 dbw?

Ik draai met speakers die 102 dbw gevoelig zijn en kan daar alles zonder klankmatige problemen aanhangen.

Ik zou die PM-17 wel eens persoonlijk aan de tand willen voelen......................
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Hanske

Citaat van: S.B.Marantz op december 18, 2007, 14:54:00
Niet zo geweldig wilde met 97 dbw?

Ik draai met speakers die 102 dbw gevoelig zijn en kan daar alles zonder klankmatige problemen aanhangen.

Ik zou die PM-17 wel eens persoonlijk aan de tand willen voelen......................

dat kan altijd natuurlijk.

Dit is zoals ik het hier ervaren heb, dus wat kan ik er meer over zeggen. Ik geloof niet dat de PM 17 (MKII btw) iets mankeert maar HET was er gewoon niet en nu wel.
En ohw......dit is mijn eerste kontakt met een buizenamp en deze staat schijnbaar bekend om zijn geweldige mid en hoog (EL84 eindbuisjes) en zij hebben er schijnbaar als 1 van de eerste ook een mooie bas aan weten te ontfutselen.

http://www.betaaudio.nl/PDF/Tests/ManleyReviewStingray6moon.pdf als je wilt

Stadium III

Citaat van: erwin op december 18, 2007, 10:45:43
Geen philips? en waarom niet?
Mij lijkt dat ambilight juist zo mooi.

Grtz Erwin.

Philips toestellen hoeven zeker niet slecht te zijn
Blijft toch een kwestie vaqn smaak

Ikzelf vindt ambilight een afleiding van het beeld

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Ik zie ook geen meerwaarde aan het ambilight gebeuren,en dat hoor ik ook nog wel eens van ambilight gebruikers.
Maar goed tv's zijn wat dat betrefd net luidsprekers,het moet bij je passen en is zo persoonlijk als de neten.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

PEB

Ik zelf vind het wel een rustiger beeld geven. Het geeft een wat breder gevoel. Echter is het wel zo dat ik niet langdurig gekeken heb.

PEB

erwin

Meningen verschillen idd wat betreft ambilight,is dus heel persoonlijk.
Een maat van mij die zweert bij ambilight,(meer rust,breedte).
Wij zullen binnenkort eens naar de lokale audioboer gaan,het mooie is je kan de toestellen een paar weken uitproberen,niet tevreden geld terug.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen.

Grtz Erwin.
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

PEB

Dat is mooi. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. Wel erg netjes dat je dat zo lang kunt uit proberen. Wel klant vriendelijk.



PEB