Citaat van: Jantje op september 04, 2008, 12:05:14
Klinkt veel en veel te mooi om waar te zijn, wat voor versterker en cd speler stond er achter? Wat voor bekabeling hing er aan, en wat voor muziek speelden jullie er op af?
Oi jantje
Ja het is ook bizar
de versterkers waren hogere middenklasse , zoals marantz pm15 , audiolab voor en eind combi, en nog een paar. Oja de cd speler was ook van Marantz cd 15 of zo , in ieder geval in de zelfde lijn als die pm 15.
Dus zeker niet slecht maar ook echt geen super top ofzo !! De bekabeling was gewoon een monster ( niet duur) .
Maar wat echt belangrijk is om te vermelden is; dat er ook een schakelkast tussen stond, en dat is zoals bekend echt niet zo top voor je geluid.
We hebben de q acoustics 1050 direct kunnen vegelijken met die mordaunt-short ( ken ishiwata z'n lieveling
), een set Kefs van 1800 per stuk en de visonik concept 7.
Oke, mijn speakers die ik thuis heb, die wel zijn een stuk beter !!
Maar in vergelijking met boven bovengenoemde speakers , sloeg aqoustics heeele maaaaaaaaaal geen slecht figuur, EERDER HET TEGENDEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De gedraaide muziek.
Dit waren echt niet alleen maar hele gelikte en mooie opnamen zoals van Patricia barber, en sommige zogeheten referentie cd's
Ik ga nu slapen , maar als je wil ga ik morgen wel even verder op dit vergelijk in, en dan zal ik wel motiveren waarom ik de q acoustics beter vind als bijvoorbeeld die kefs en de mordaunt shorts