Citaat van: Jan op juli 21, 2008, 17:45:36
Je zou ook de netentree vervangen voor een 3-pins.
Een vraag: maak de massa van de cinch chassisdelen geen contact met de behuizing (zonder aarde aansluiting)?
Wat die 3 pins euroconnector betreft heb je volledig gelijk , maar dan moet dus wel de apparatuur open en moet je gaan modifiseren .
En je doet infeite precies hetzelfde als mijn oplossing , en die is veel simpeler uit te voeren en je hoeft niets te modifiseren in de cd speler , alleen een parker van het chassis losdraaien en kabelschoentje erachter en klaar
Wat je vraag betreft .
Ik heb dat meteen even nagemeten met de multimeter .
De massa van de cinch busjes staan in verbinding met de massa van het chassis , dat is gemeten als ik de stekker van mijn eigen aardekabel dus losgenomen heb .
Het technische verhaal achter dat aarde kabeltje waarom ik verschil waarneem weet ik helaas niet , ik kan daar geen zinnig wordt over melden .
Het gaat mij erom dat ik een positieve verandering waarneemt in het geluidsbeeld .
Mensen die het technische deel achter het verhaal willen weten raad ik aan contact op te nemen met degene die het bedacht heeft .
Dat is zoals ik al eerder melde : Fritz de With , van het cd label : STS-digital in Amersfoort .
Groeten EDWIN B