Ik droom de laatste tijd ook van een andere TV. Ik denk van bij een plasma te blijven. Ik heb nu een 43" plasma van Pioneer. IK wil nu minstens 50" en full HD. Ik zag laatst een 60" van Pioneer
Maar 6500€ is toch wel nog veel geld...Heb alleen schrik dat ik na verloop van tijd ene 50" toch te klein ga vinden, wat ik nu ook heb met mijn 43".
Gisteren nog eens gaan kijken naar de Samsung 50" plasma van mijn broer. in de breedte is die toch al 13cm breeder dan mijn 43" scherm.
Daarbij heb ik wel iets anders op gemerkt. Ik had een Blueray mee, en dat beeld was
. Er waren spikkels waar te nemen in het beeld, een soort ruis. De zwarte banden boven en onderaan het beeld, hadden die ook. Thuis dezelfde blueray opgelegd, en bij mij zijn die mooi egaal zwart
het beeld van dichtbij liet me denken aan oude scanners die maar 256 kleuren haden... ik kreeg dezelfde indruk van zijn scherm, dat hij kleuren reduceert, en dan nog op een slechte manier. Nu vanop afstand merk je het niet, behalve dat ik het beeld toch scherper vind op mijn plasma, maar dat is dan ook een pioneer
Hij komt vandaag eens naar het verschil op mijn plasma kijken. Ik vermoed dat hij toch een defect heeft, aan 1. plasma, 2 Playstation, 3 de HDMI kabel of 4 zijn plasma is