Citaat van: tommyw op juni 15, 2008, 09:01:59
Hoi allemaal,
Ben beniewd naar jullie reactie's
Een reactie dus
Wat zou het kosten om dit af fabriek te doen?
Lijkt me makkelijk verdiend.
Heb nog een 'non black' elpee van Frampton (Peter Frampton comes alive) liggen en dat was werkelijk alleen cosmetisch bedoeld en er was een markt voor.
Klonk na mijn bescheiden mening voor geen millimeter beter; er waren zelfs puristen die zeiden dat de zwarte beter klonken.
De beste tweak die je naar mijn mening in die tijd kon toepassen was een stevige joint, geloof me je kreeg er de kleuren gratis bij.
Begrijp me niet verkeerd alles wat tot een meest optimale muziekbeleving leidt verdient het om toegepast worden al werkt het maar voor 1 luisteraar, 1 keer in zijn/haar leven en is de ene ervaring nooit meer te herhalen.
Herinner me dat ik eens helemaal uit mijn dak ging na een joint tijdens een concert van Alquin na afloop daarvan midden op de Hoofdstraat van ons dorp. (Was niet gevaarlijk, de tractor van dienst stond al lang op stal). Alquin heb ik driemaal live gezien maar nooit zo goed als die avond maar het was een persoonlijke ervaring misschien het vermelden waard maar helaas niet te delen.
Dat 'niet te delen' hoeft natuurlijk niet zo te zijn voor het kleuren van de cd's