Deze week eindelijk werk gemaakt om mijn kleine defecten in orde te brengen. Na een diepgaande analyse gemerkt dat mijn duurste AudioQuest HDMI kabel een defect vertoond (regelmatig wegvallen van het beeld), geen faktuur, maar mijn favorite audioboer cinedream regelde het nodige met de vertegenwoordiger van Audioquest, voor beide een dikke pluim want 2 dagen later kon ik gratis de kabel omruilen.
Ook mijn Marantz CD6002 toont een mankementje. De CD lade is zeer gevoelig, deze sluit te pas en te onpas, op de eject knop drukken deed de lade opengaan maar soms ook onmiddellijk weer sluiten, of plaatsen of verwijderen van de CD deed deze ook vaak direct sluiten, resultaat uw CD wordt gesandwiched tussen de speler en de lader. Heb deze gisteren binnen gedaan in de winkel waar ik hem kocht, benieuwd hoelang ik hem kwijt ben, de winkel was optimistisch, als de herstukken op voorraad zijn, zou deze op 25 juni al terug zijn, en dan nagaan dat de winkel enkel nu woensdag pas de speler kan meegeven met de courrierdienst.
Nu ik ben volgende week toch tot 30 juni op reis, zal hem dus niet missen.