SR7500 geen geluid meer

Gestart door ArnoKlaassen, mei 17, 2008, 21:28:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ArnoKlaassen

Heren,

Ik wilde vanavond als wel vaker een DVDtje gaan kijken. Nu krijg ik echter geen enkele klank meer uit de receiver. Ook niet via de TV of tuner. Bij de tuner zie ik dat hij netjes afgesteld is om de zender maar geen enkel geluid. Gisteren is hij nog naar volle tevredenheid gebruikt. Deze receiver is 1.5 jaar oud dus helaas al uit de garantie. Iemand een ideee wat dit zou kunnen zijn?

Paul

Allereerst welkom op het forum. hello pompom :yes:

Denk dat je er eerst goed aan doe om te kijken naar je aansluitingen, of er geen kabels los zitten.
Dan of je instellingen goed staan, speakers zijn ingeschakeld, ken persoonlijk dit model niet en mocht je er niet uitkomen de gebruiksaanwijzing raadplegen.

Stadium III is op dit forum de export op het home cinema gebeuren dus misschien weet hij meer.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

ArnoKlaassen

Op de een of andere vage manier stond hij op speaker B ipv A. Dat was het probleem. De kids beweerden dat ze er niet aangezeten hebben maar ik eb mijn twijfels ;)

Iig is het probleem opgelost nu

Paul

Citaat van: ArnoKlaassen op mei 17, 2008, 22:49:43
Op de een of andere vage manier stond hij op speaker B ipv A. Dat was het probleem. De kids beweerden dat ze er niet aangezeten hebben maar ik eb mijn twijfels ;)

Iig is het probleem opgelost nu
Is ook niks voor de kids, maar alles doet het weer. :-D :yes:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Heeft Marantz niet nog altijd 2 jaar garantie op apparatuur?

Maar mooi dat het een redelijk onbenullig probleem was, scheelt weer stress  pompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Idd 2 jaar garantie op de apparaten !

Verder moet je de frontpanel laten zakken om te kunnen switchen op de reciever tussen A of B
Dus als dat open stondt kun je al een vermoeden krijgen !

En : TTIWWP
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

Kan ook via de remote hoor. Mijn collega die mijn SR7500 gekocht had, heeft na 2 weken hetzelfde gehad, de jongen in volle paniek dat zijn receiver al stuk was. Hij had even voordien de volume knop volledig open gezet.

In Belgie heb je ALTIJD minstens 2 jaar garantie, wat de leverancier ook zegt of geeft, de Winkels zijn hier verplicht minstens 2 jaar garantie te geven op nieuwe produkten en 1 jaar op 2e hands materiaal.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2