-





- Marantz Loony!
- Berichten: 661
- Zo analoog mogelijk.
-
-
- Locatie: Zaandam
- Gelogd
22 mei komt hij binnen de (oude) set wordt dan ingeruild. De reden van de nieuwe aanschaf, is dat ik over Dirac Live wil beschikken op mijn 702 S3. De resultaten van mijn andere sets zijn zo enorm.
Het laag van de 702 S3 is laag (ongeveer 2.5hz) dat ik geen sub nodig hebt. Het is weer een hele uitdaging Dirac Live
op een stereo systeem los te laten. (Ben reuze benieuwd hoe dat zal uitpakken) Moet nog even geduld hebben.
Stereo: Arcam AVA35, B&W 702 S3 ,Pro-Ject X1 B, CD5, Sub SVS SB-1000 pro, Nucleus One.
HT: Arcam AVA35, LG 65" G5 OLED, DP-UB9000, B&W 702 S3, B&W 606 S3, B&W HTM6 S3,, Sub SVS SB-1000 pro.
Radio/Muziek: Wharfedale Diamond 12.1, Powernode (N331).