Probleem na HEOS firmware update

Gestart door Jokke, maart 28, 2025, 17:00:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jokke

Na de recente HEOS firmware update, heb ik geen toegang meer tot mijn Music Server. (NAS)
Marantz technical support zegt me dat dit komt door een bug in de software.

Dus maar even geduld hebben tot ze het hebben opgelost...  clown1
B&W 803S, Marantz model 30, Marantz SACD30n, Dual 618Q, Synology DS213+, LG 65B8
Focal Clear, AKG 702, Marantz HD-DAC1, Denon HEOS Link HS2, Tidal

Jokke

Ik contacteerde de Helpdesk van Marantz nog via email.  Na veel weg en weer geschrijf, was de Helpdesk geen grote hulp.
Nu vanochtend, had ik het idee om de Heos app op mijn mobieltje opnieuw te installeren (delete en install).

Rara, het werkt terug!  pompom

Onbekwame Helpdesk van Marantz?  :no:
B&W 803S, Marantz model 30, Marantz SACD30n, Dual 618Q, Synology DS213+, LG 65B8
Focal Clear, AKG 702, Marantz HD-DAC1, Denon HEOS Link HS2, Tidal

Jokke

#2
Er is nog een ander probleem na de HEOS update.

De HEOS apparaten crashen bij het afspelen van 24/192 muziek via Tidal Connect.
Verschillende mensen (op facebook) hebben hetzelfde probleem, vooral met de Marantz SACD30n.

Ik heb een klacht geopend bij de Marantz helpdesk...
B&W 803S, Marantz model 30, Marantz SACD30n, Dual 618Q, Synology DS213+, LG 65B8
Focal Clear, AKG 702, Marantz HD-DAC1, Denon HEOS Link HS2, Tidal

Jokke

#3
Antwoord van Marantz :

"Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Helaas is dit een onvoorziene bijkomst van de update die is uitgebracht. Dit was uiteraard niet de bedoeling en er wordt nu gewerkt aan een oplossing. Zodra de update voor uw apparaten uitkomt, zou dit probleem zich vanzelf moeten oplossen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet / Kind regards,
Brian"
B&W 803S, Marantz model 30, Marantz SACD30n, Dual 618Q, Synology DS213+, LG 65B8
Focal Clear, AKG 702, Marantz HD-DAC1, Denon HEOS Link HS2, Tidal