Citaat van: Stadium III op april 06, 2008, 10:40:11
Woensdag is een ongustige dag! Verder is Oss wel te doen om naartoe te rijden !
Maar in het weekend komt beter uit. Maar wanneer!
Beste forummers: Top dat jullie enthousiast reageren. Ik begrijp dat de woensdag niet voor iedereen een geschikte dag is of kan zijn. Er is echter geen andere dag ter beschikking. Alle andere werkdagen is Speakerland gewoon geopend. Aangezien er tijdens de normale openingstijden behoorlijk wat aanloop van bestaande klanten is, is het voor Ruud ondoenlijk en zeer onpraktisch om daar ruimte vrij te maken.
Op zaterdag is de zaak ook gewoon open, dus dat valt af.
Zondag is voor Ruud geen optie, want dat is zijn enige echte vrije dag. Hij geniet op die dag van zijn vrouw en kind. Geloof me dat Ruud die dag ook echt voor zichzelf wil houden. De gemiddelde ondernemer ( zoals ik zelf ) maakt ietsje pietsje meer uurtjes dan de gemiddelde werknemer. Ik bescherm zelf mijn vrije uurtjes ook.
Ik begrijp dus de wens om uit te wijken naar eventueel een andere dag. Ik hoop echter dat jullie begrijpen dat Ruud ruimte voor ONS maakt op zijn vrije dag.
D'r zijn in Nederland niet zo heel veel ondernemers die dit zomaar eventjes doen.
Nogmaals, respect voor jullie wensen, maar de woensdagen zijn in deze echt de enige optie. Leonneke