Upgrade: wat gaat er komen na de CD6000 OSE?

Gestart door Maurice, maart 30, 2008, 22:15:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Even wat off-topic berichten verwijderd.
Hoe om te gaan met commerciële uitingen zal nog op worden teruggekomen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: WimPeu op februari 20, 2010, 23:00:07
Heb ook nog een mooie Denon te koop. De S-10 (google maar eens) met XLR uit en 2 digitale inputs dus ook als DAC te gebruiken.  byebye
redface
Ergens wel aantrekkelijk, door de extra digitale inputs...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Neem mijn SA-15S1 over. Weet niet of ik dit hier mag zeggen.

Maurice

Citaat van: joep op februari 22, 2010, 14:05:55
Neem mijn SA-15S1 over. Weet niet of ik dit hier mag zeggen.
Jawel hoor ;)
Ik weet echter niet of ik "voldoende" heb aan de SA15, ik weet dat mijn set meer aankan.
Maar ik neem het in de overweging mee!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Citaat van: Maurice op februari 22, 2010, 13:30:45
Knappe prijs  nopompom
Kon al eerder voor minder de duurdere variant kopen (600 serie). Helaas afgeketst omdat verkoper toch de set wilde houden (nadat ik een pre voor zijn neus elders had weggekaapt).


oi

zo dan daar wordt je ook flauw van frusty
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

Citaat van: Maurice op februari 22, 2010, 14:35:12
Jawel hoor ;)
Ik weet echter niet of ik "voldoende" heb aan de SA15, ik weet dat mijn set meer aankan.
Maar ik neem het in de overweging mee!

Toen ik vorig jaar je set had gehoord had ik echt het idee dat er veel meer uit te halen is! Heb je gelukkig zelf ook door ;)

Dus ik zou persoonlijk voor een hoogwaardigere speler gaan. imo zelfs hoger dan de cd17ki ed.
Minimaal de sa15


Heb je je sub nu ook af? Want dat ging ook echt te keer ;)

mahansz

Citaat van: Maurice op februari 22, 2010, 13:30:45
Knappe prijs  nopompom
Kon al eerder voor minder de duurdere variant kopen (600 serie). Helaas afgeketst omdat verkoper toch de set wilde houden (nadat ik een pre voor zijn neus elders had weggekaapt).
minder mooi.. dat meridian spul blijft trouwens ook errug prijzig vind ik. Nu op marktplaats een 508 24-bits cd-speler voor €1000!!! en er wordt al €800 geboden.. of een 502 voorversterker voor €950... prijzig allemaal hoor
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Maurice

Citaat van: MadVillain op februari 22, 2010, 21:23:10
Toen ik vorig jaar je set had gehoord had ik echt het idee dat er veel meer uit te halen is! Heb je gelukkig zelf ook door ;)

Dus ik zou persoonlijk voor een hoogwaardigere speler gaan. imo zelfs hoger dan de cd17ki ed.
Minimaal de sa15


Heb je je sub nu ook af? Want dat ging ook echt te keer ;)
Jep, dat was ook al langer bekend, maar ja, dat geld.....
Afgelopen 3-4 jaar een huis gekocht, 2 auto's, 1 motor, motor rijbewijs, 2 motorpakken, motorhelm, nieuwe pre/eind. Nieuw element platenspeler.

Nieuwe speakers zijn nog niet klaar, dus sub speelt nog net zo in die kast  nopompom Is een goed voornemen voor 2010 ;D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

MadVillain

:D

Dat zijn ook leuke aankopen ;) Je wilt zoveel, maar je geldboom is niet ook nog om te kappen.

Ik heb hetzelfde probleem. Maar gelukkig op dit moment niet met hifi maar aankleding van mijn huisje...Ook zo'n bodemloze put.

En wat vind je van de CD11le dan? hij moet als het goed is nog 2x aangeboden worden op MP. 1 door hifi makelaar en 1 door iemand uit Brabant. Beide rond de 600 euro.

En in mijn oren klinkt hij echt nog een stap beter dan de cd14.

BernHardN

heb je al eens gekeken op de site van Lampizator, dan wil je misschien je cd6000 helemaal niet kwijt!

Maurice

Citaat van: BernHardN op februari 23, 2010, 08:41:14
heb je al eens gekeken op de site van Lampizator, dan wil je misschien je cd6000 helemaal niet kwijt!
Heb je een link?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

BernHardN

http://www.lampizator.eu/  http://www.lampizator.eu/LAMPIZATOR/REFERENCES/Marantz%20CD5000/marantz5000.html

ik zie net dat het zelfs over de cd5000 gaat...maar kijk maar eens hoe de verschillende goedkope cd spelers na mod. presteren tegenover de dure Golmund taec's meridians...enz