Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Timh

ik zou em ook laten herstellen , verhoogt de kans om hem te verkopen

Maurice

Even met de prijsvraagbaak samengevoegd.
Neem even contact op met SB Marantz of HAL9000 wat een revisie zou kosten en wat gezien verschillende uiterlijke staten gangbare prijzen zijn. HAL9000 heeft reeds aangegeven sowieso geïnteresseerd te zijn.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Christophe

Hallo iedereen.

Wat kan ik vragen voor een Marantz Turntable 1975 Model 6300 in goede staat?

En dan heb ik hier ook nog een Stereophonic Receiver staan Model 2252.

Christophe

dux

Ik heb een goed uitziende marantz 1060 op marktplaats staan, maar heb geen idee wat het waard zou moeten sijn. Ik krijg hieding3n van 50 tot 175 euro namelijk?

Blue dolphin

Heb even een vraagje die is stel voor een vriend van mij.

Hij heeft een SA8003 staan.

wat zou nu de ((marktplaats)) waarde zijn van zo'n speler??

alvast bedankt voor de info.

yasin89

Heeft iemand enig idee wat een Marantz CD 7 vandaag de dag op kan brengen?
Ik heb het ook al op het HT-forum gevraagd, maar ik ben er uiteindelijk niet heel veel wijzer van geworden.
Een aantal mensen vond €2000 te doen, een aantal anderen vond dat veel te veel.

Het toestel is in prima staat; zowel optisch als technisch. De handleiding, ab, originele doos(zonder piepschuim) en service manual(als pdf) zitten er bij.
Ook de transport schroeven zitten er nog bij.

ikkuh

Hallo Marantz fans.
Sinds 1990 ben ik in het bezit van een 2275 .
Na jaren van werkeloos zijn heb ik deze droom destijds van mijn eerste salaris gekocht toen ik weer een baan had :-)
Helaas zit er werk aan en heb altijd de plannen gehad om hem ooit eens helemaal te laten opknappen en hem zelf zo nu en dan te gaan gebruiken maar helaas nooit de financiën er voor gehad meer.
Ik heb er jaren vreselijk veel plezier van gehad maar toen zijn er enkele vervelende dingen mee gebeurt.
Allereerst draaide een vriendinnetje van mijn dochter hem een keer van bijna 0 op 10 , en sindsdien zit er een lichte brom in welke niet harder of zachter word door volume te veranderen dus ik denk een elco heb hem nog een tijd gebruikt zo (gewoon wat harder zetten :-) )
Daarna kwam een scheiding en toen ik hem eenmaal terug kreeg waren er wat drukknopjes afgebroken .
Ook heeft een toenmalige kennis van me de lampjes eens vervangen en denk niet met originele lampjes.
Optisch is hij volgens mij nog wel redelijk tot goed maar kan er heel moeilijk bij komen, hij staat al een jaar of 15 opgeslagen .
Nu heb ik het plan hem te verkopen , aan de ene kant omdat ik het doodzonde vind dat zo'n zeldzame receiver nutteloos ligt te zijn en aan de andere kant kan ik het geld ook heel goed gebruiken voor andere hobby's/verzamel tik.
Ik heb flinke bedragen gezien waar perfecte exemplaren voor weg gaan maar heb geen idee wat ik voor dit exemplaar kan vragen en wil graag weten of het de moeite is om hem op te gaan graven .
Iemand een idee ?


Deaddust

Wat zou een marantz NR1402 mogen kosten?
Is in nette staat met boekjes er nog bij

ikkuh

Hallo allemaal
Ik was al benaderd door iemand maar door drukte heb ik hem nog niet op kunnen graven, dit gaat vandaag waarschijnlijk gebeuren en dan kan ik even foto's maken want weet eigenlijk zelf nieteens meer in welke )optische) staat hij is
ferry

pameijer

Wat doet in dit streamingtijdperk een SA-11S1 nog?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

WilliamB

Citaat van: pameijer op januari 31, 2014, 09:51:11
Wat doet in dit streamingtijdperk een SA-11S1 nog?
Ik heb vorig jaar nog 900 euro betaald voor mijn SA11s1, maar zie zie dat de prijzen weer zijn gezakt.
Ik denk dat de waarde nu ongeveer 800 euro is, afhankelijk van de staat, leeftijd.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

pameijer

Citaat van: WilliamB op januari 31, 2014, 09:57:46
Ik heb vorig jaar nog 900 euro betaald voor mijn SA11s1, maar zie zie dat de prijzen weer zijn gezakt.
Ik denk dat de waarde nu ongeveer 800 euro is, afhankelijk van de staat, leeftijd.
Oké bedankt. Ze worden erg weinig aangeboden momenteel, dus kon weinig vraagprijzen vinden.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

thanatos

Denk dat €800,- ook wel redelijk is met deze modificatie.

Zie deze advertentie ebay.de -> http://www.ebay.de/itm/Marantz-SA-11-S1-SACD-Player-High-End-/221331332790?pt=DE_Elektronik_Computer_Audio_Hi_Fi_CD_Player&hash=item3388601eb6

Maar was er met deze serie nu ook niet iets met problemen met het loopwerk ? of ben ik weer in de war met de SA15S1

robbie

Wat is een goede prijs voor een zilverkleurige SR7001 tegenwoordig?