Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WilliamB

Je hebt de PM6003!!, dus dat moet makkelijk kunnen. Ik heb een tijdje mijn KEF`s op mijn PM5004 aangesloten, en dat ging prima. :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Niber

Mijn PM5003 had totaal geen moeite met de iQ30 en later de Q7, mag dus geen probleem zijn met de PM6003.

De ervaringen die ik gelezen heb mbt Q5 (en ik verwacht ook met de iQ5) dat ze niet erg goed laag weergeven...

Succes!! Maar er zijn zoveel mooie speakers te koop.  :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

pietjepc

Maar er zijn zoveel mooie speakers te koop.  :yes:
[/quote]
Dat is ook zo. Ik probeer dan ook geen overhaaste beslissing te maken, hoewel dit niet meevalt redface
Ik zal dit draadje even overhevelen naar "mijn set" voor een van de moderators mij op de vingers tikt :-D
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

teveel speakers en ook voor prijzen dat je denkt  :?

kijk ook is naar de wat oudere speakers van 10 jaar of meer heb er veel info of weet er nog wel wat van qua prijs en leeftijd etc.etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jeroen-1234

Ik heb onlangs een NR1403 AV receiver aangeschaft en ik verwacht een UD5005 speler de komende week te ontvangen.

Deze gaan mijn huidige combinatie van een SR7200 AV receiver en een DV6400 DVD speler vervangen, beiden in goud-zilver. Beide apparaten zijn nog in prima staat.

Wat zou ik hiervoor nog kunnen vragen?

pamfletty

Hallo,

Ik heb de mogelijkheid om een marantz 140 poweramp + een marantz 112 tuner te kopen. Ze zouden beiden in perfecte toestand zijn. De verkoper vraagt er 500€ voor. Is dit een redelijke prijs?

Bedankt!

jrm

Tsja, dan moeten ze wel in een hele goede conditie verkeren!
Uiterlijk ook nagenoeg 100% zijn.

Kan je ze ook beluisteren?
Werken alle lampjes?
Heb je het geld er voor over?

pamfletty

Volgens de verkoper zijn ze in topconditie, en zou ze ook kunnen beluisteren als ik ze af zou halen. Ik vind het zelf nogal veel geld... Hij verkoopt er ook de 3200 preamp bij voor een totaal van 800 euro. Ik heb een 1060 die ik als preamp zou kunnen gebruiken en vroeg hem dus de prijs van enkel de 140 en 112... Wat zou een faire prijs zijn voor deze 2, ervan uitgaande dat ze in mint conditie zijn? 350 euro?

Marvin

Kan aan mij liggen natuurlijk, maar waarom is er geen knop te vinden voor een nieuw topic?
Zoek wat voor m'n vader....

JohnWx

Citaat van: marvin op november 19, 2012, 20:32:45
Kan aan mij liggen natuurlijk, maar waarom is er geen knop te vinden voor een nieuw topic?
Zoek wat voor m'n vader....

Bier maakt minder kapot dan je lief is  :-D  :gaap: :zzz:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cobraatje

De speakers heb ik via inruil gekregen en ik wou mijn zusje er blij mee maken, maar die heeft al andere speakers gekregen. De speakers zijn 1,5 jaar oud, maar niet gebruikt en dus als nieuw.
Wat zou ik kunnen vragen voor de:

Indiana Line Nota 250, prijs nieuw €238,-
Indiana Line Nota 240, prijs nieuw €218,-


jrm

Citaat van: John Wx op november 20, 2012, 09:56:47
Bier maakt minder kapot dan je lief is  :-D  :gaap: :zzz:

:yes: :yes:

Vrouwen maken meer kapot, dan je aan bier kan drinken....

JohnWx

Citaat van: Cobraatje op december 04, 2012, 20:19:45
De speakers heb ik via inruil gekregen en ik wou mijn zusje er blij mee maken, maar die heeft al andere speakers gekregen. De speakers zijn 1,5 jaar oud, maar niet gebruikt en dus als nieuw.
Wat zou ik kunnen vragen voor de:

Indiana Line Nota 250, prijs nieuw €238,-
Indiana Line Nota 240, prijs nieuw €218,-

De helft maar vaak is het ongeveer 35% of minder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Citaat van: pamfletty op november 17, 2012, 13:53:43
Hallo,

Ik heb de mogelijkheid om een marantz 140 poweramp + een marantz 112 tuner te kopen. Ze zouden beiden in perfecte toestand zijn. De verkoper vraagt er 500€ voor. Is dit een redelijke prijs?

Bedankt!


Wat is ''perfecte toestand?''

Optisch / technisch of beide?

Voor een goed gereviseerde ''set'' vind ik dit niet teveel.
Met de nadruk op dat het wel goed gedaan is.

In de andere geval is het een beetje aan de hogere kant en zul je zelf moeten beslissen of je het de moeite acht.

Persoonlijk zou ik dan niet verder dan een 275 gaan.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

negotiata

Citaat van: SB_Marantz op december 05, 2012, 09:48:37

Wat is ''perfecte toestand?''

Optisch / technisch of beide?

Voor een goed gereviseerde ''set'' vind ik dit niet teveel.
Met de nadruk op dat het wel goed gedaan is.

In de andere geval is het een beetje aan de hogere kant en zul je zelf moeten beslissen of je het de moeite acht.

Persoonlijk zou ik dan niet verder dan een 275 gaan.

+1