Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: negotiata op juni 27, 2011, 22:29:08

Mijn nederige dank voor uw correctie.  :-D

Geen dank is een wijs lesje voor u voor de volgende keer.

Een prijsvraagbaak is in mijn ogen een topic waar je dus vraagt wat iets waard is en serieuze reacties te krijgen  en om eventueel geinteresseerden te triggeren.
[/quote]

Dank u, we hebben weer veel geleerd vanavond.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

negotiata

Citaat van: Maurice op juni 27, 2011, 22:39:45
Gewoon hier de vraag stellen, en zien of je goede respons krijgt. Het is verder wat de gek ervoor wil geven, maar het is volgens mij wel een gewilde versterker, dus daar kun je qua prijs wel rekening mee houden. Zelf denk ik dan aan €400, maar ik word niet gehinderd door kennis (heb ook geen interesse).

Maar meestal komen hier weinig leden die direct in de prijsvraagbaak posten.

Hallo Maurice,

Misschien ben ik wel met de deur in huis gevallen.

Ik kwam toevallig uit op dit forum toen ik informatie aan het opzoeken was over de Pm-15 .

En vroeg me af wat het me nog zou kunnen opbrengen.
reden : Power genoeg superversterker maar begin me steeds meer te ergeren aan het feit dat er geen afstandsbediening bij zit.
Toen heb ik een CD17 gekocht met een variabele uitgang zodt ik toch een beetje het volume kan aanpassen als bijv de tel gaat zonder op te staan.

Ik heb nu ook andere speakers en twijfel nog of ik hem weg wil doen. Zodoende post ik in dit topic.

VK

Hoi N,

Ik heb evt. interesse. Je mailbox is vol, stuur me een even PM als je wil.

Groet,

VK.


Dex

Citaat van: jwx op maart 13, 2011, 21:21:51
Citaat van: Dex op maart 13, 2011, 21:13:38
Wat is een PM95 nog waard als ie in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Gaat overigens alleen maar weg als ik bevredigend antwoord heb..... :yes:

Wat is een PM15 nog waard als ie in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Ja, ik heb dus een PM15 op het oog maar heb geen idee van de waarde van beide apparaten.

Bijna vergeten nu ik toch bezig ben: Wat is een CD80 nog waard in goede staat is en inclusief de originele afstandbediening en gebruiksaanwijzing?
Deze gaat in ieder geval weg want ik heb nu lang genoeg tegen een zwarte CD speler naast mijn champagnekleurige andere apparaten aangekeken.  :-D

Cd80 vanaf 125 euro

PM15 bij Ketelaar 999 euro

PM95 is wat de gek ervoor geeft denk ik

Puur ter informatie even een oudere post van mij omhoog schoppen omdat ik er nu concreet iets over kan melden.

De CD80 heb ik op eBay.de verkocht voor 375 Euro, nadat ik via MP op een vraagprijs van 275 slechts enkele serieuze reacties kreeg.
De PM-15 (niet de PM-15S1) kon ik kopen voor 1350 Euro maar heb het uiteindelijk niet gedaan.
De PM-95 heb ik op eBay.de verkocht voor 755 Euro en de RC-95 remote voor 135 Euro (aan dezelfde persoon) wat neerkomt op 890 Euro totaal.
Vermeldenswaard daarbij is nog wel dat al mijn apparaten in near mint conditie waren met slechts uiterst minieme gebruikssporen!

Dex

En tenslotte meld ik hier nog even de verkoopwaarde van mijn CD95-DR in perfecte staat.
Deze is vandaag weggegaan voor 604 Euro via eBay.de waar ik er zelf 800 Euro voor betaald had een paar maanden terug.
Oh well.....you win some, you lose some.... clown1
Zo'n prijsindicatie is allemaal maar relatief overigens, want er is kortgeleden een CD94 weggegaan voor 730 Euro en een CD94 MKII voor 448 Euro.

PS: Om rekenwerk te besparen kan ik melden dat ik dus voor de PM-95 (incl. remote) en de CD95-DR in totaal 1494 Euro heb gekregen wat vrijwel in overeenstemming is met de door mij gehanteerde vraagprijs die ik op MP in gedachten had.
Jammer is dan wel dat je daarvoor zo'n mooie set uit elkaar moet trekken en verspreid over Europa moet verkopen.  :no:

CaYo

Ik ben in het bezit van een Marantz PM 17 MKII. Tuner, Versterker en CD-Speler. Ik wil deze verkopen aangezien ik er toch veel te weinig gebruik van maak. Wat moet ik voor deze set vragen?

JohnWx

Citaat van: CaYo op juli 05, 2011, 11:21:57
Ik ben in het bezit van een Marantz PM 17 MKII. Tuner, Versterker en CD-Speler. Ik wil deze verkopen aangezien ik er toch veel te weinig gebruik van maak. Wat moet ik voor deze set vragen?

Welkom op het Marantz forum


Denk dat je bij losse verkoop een hogere prijs krijg

Tuner is altijd lastig staat er 1 op MP voor 200 euro
Cd17 is pas gegaan voor 150 euro met een nette voorkant alleen de bovenplaat was bekrast

Pm17 300/400
Cd17 175/275
St17  150/225

succes met de verkoop
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CaYo

Thanks voor de snelle reactie! Ik ga er mee aan de slag!

JohnWx

Citaat van: CaYo op juli 05, 2011, 12:25:00
Thanks voor de snelle reactie! Ik ga er mee aan de slag!

Je hebt er maar 1 nodig en als iemand een mooie set wil  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

Wat is een nette prijs voor een PM7003 van ongeveer een jaar oud?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

JohnWx

Citaat van: i2Paq op juli 10, 2011, 12:43:44
Wat is een nette prijs voor een PM7003 van ongeveer een jaar oud?

ongeveer 250/300 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

i2Paq

Citaat van: jwx op juli 10, 2011, 13:42:30
Citaat van: i2Paq op juli 10, 2011, 12:43:44
Wat is een nette prijs voor een PM7003 van ongeveer een jaar oud?

ongeveer 250/300 euro

Waarvoor dank!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

En een PM17 MKII zonder AB?

Is zo'n AB nog los te verkrijgen? En oz jaar, waar?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

lo

Heb ooit eens bij audioservice in Elst (marantz servicedienst) geïnformeerd zij konden hem toen leveren, was toen echter wel heel duur.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

i2Paq

Citaat van: lo op juli 12, 2011, 21:22:49
Heb ooit eens bij audioservice in Elst (marantz servicedienst) geïnformeerd zij konden hem toen leveren, was toen echter wel heel duur.

En wat is heel duur?  :wink:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...