Hallo Marantz fans.
Sinds 1990 ben ik in het bezit van een 2275 .
Na jaren van werkeloos zijn heb ik deze droom destijds van mijn eerste salaris gekocht toen ik weer een baan had
Helaas zit er werk aan en heb altijd de plannen gehad om hem ooit eens helemaal te laten opknappen en hem zelf zo nu en dan te gaan gebruiken maar helaas nooit de financiën er voor gehad meer.
Ik heb er jaren vreselijk veel plezier van gehad maar toen zijn er enkele vervelende dingen mee gebeurt.
Allereerst draaide een vriendinnetje van mijn dochter hem een keer van bijna 0 op 10 , en sindsdien zit er een lichte brom in welke niet harder of zachter word door volume te veranderen dus ik denk een elco heb hem nog een tijd gebruikt zo (gewoon wat harder zetten
)
Daarna kwam een scheiding en toen ik hem eenmaal terug kreeg waren er wat drukknopjes afgebroken .
Ook heeft een toenmalige kennis van me de lampjes eens vervangen en denk niet met originele lampjes.
Optisch is hij volgens mij nog wel redelijk tot goed maar kan er heel moeilijk bij komen, hij staat al een jaar of 15 opgeslagen .
Nu heb ik het plan hem te verkopen , aan de ene kant omdat ik het doodzonde vind dat zo'n zeldzame receiver nutteloos ligt te zijn en aan de andere kant kan ik het geld ook heel goed gebruiken voor andere hobby's/verzamel tik.
Ik heb flinke bedragen gezien waar perfecte exemplaren voor weg gaan maar heb geen idee wat ik voor dit exemplaar kan vragen en wil graag weten of het de moeite is om hem op te gaan graven .
Iemand een idee ?