Yep, tevreden!
Audyssey is een belangrijk onderdeel van dit systeem. Ik vind echt dat het geluid er een stuk op vooruitgaat.
Na de metingen heb je nog genoeg mogelijkheden om aanpassingen te doen (crossover, Dynamic EQ en Volume aan of uit e.d.
Twijfel daarom ook nog om de Audyssey Editor aan te schaffen. Vooralsnog ben ik zeer tevreden.
Wel merk ik op dat bij het kijken van de tv het geluid iets hoger moet worden ingesteld, 50 i.p.v. 40. De andere bronnen hebben dit niet.
Wat ik me dan ook afvraag is of de HDMI ingangen identiek zijn of echt bedoelt zijn wat erbij vermeld staat. Zo heb ik de tv nu ingeplugd bij CBL/SAT (de verste HDMI t.o.v. Monitor Out) terwijl ik de tv bij de SR7007 in AUX2 (naast de Monitor Out.)
Dat ik een merkbare verbetering hoor van de lagere frequenties is begrijpelijk nu ik de uitleg van Audyssey lees:
MultEQ XT32: Onze nieuwste en meest nauwkeurige kamercorrectieoplossing met meer dan tienduizend individuele controlepunten waarmee fijnere details van de problemen van de ruimte kunnen worden vastgelegd en gecorrigeerd. De filters met ultrahoge resolutie worden toegepast op alle kanalen, inclusief de subwoofers, waarbij het meest voor de hand liggende voordeel te horen is in het lage frequentiebereik waar correctie het meest nodig is.