Het was zeer zeker gezellig
Allereerst ,de worstenbroodjes behoeven geen uitleg , dat zijn gewoon de lekkerste!
We zijn begonnen met een flinke portie atmos geweld met de set van Rob ,lekker in komen zo want dan kunnen de low/budget setjes daarna nog iets laten horen
De eerst beluisterde set was de Maverick i.c.m de Mordaunt short speakers met steeds weer als bron de Chromecast.
Voor 50,- zijn deze goed klinkende speakers aangekocht ,uiteraard valt de laagweergave wel wat tegen , maar hey! wat verwacht je van die kleintjes.
Vervolgens hebben we de buizenversterker daar op aangesloten en dan merk je wel dat 2x4 W wel wat tekort schiet ,de volumeknop ging richting z'n eind en om eerlijk te zijn geloof ik niet het opgegeven gevoeligheid van 89db van de MS speakers.
Heel leuk waren ook de 12,50 van de kringloop JVC speakertjes , ik meen 6cm breedbanders met een heel mooi mid/hoog en toch nog wel een aardige spl wat daar uit komt.
Natuurlijk moet je de JVC zien als een midrange en in de verste verte geen full/range speaker, zet daar een subwoofertje bij en je staat nog wel raar te kijken.
De grootste verassing vond ik wel de buisjes op Rob's zijn Klipsch speakers ,met 2x4 W kan je daar best goed mee knallen ,de buizenversterker ging op het eind wel wat vervormen ,maar goed het volume stond dan ook best wel hoog.
De 200,- kostende buizenversterker is echt een heel leuk ding
Op het eind hebben we de Maverick als pre/amp ingezet i.c.m mijn zelfbouwers die elk hun eigen versterker met (semi) passief cross-over hebben ,deze versterkertjes kosten 20,- per stuk en daar komt dan nog wel 2x 9.- bij voor de 15v voedingen ,wanneer je daar 22v voedingen voor gebruikt dan zou je daar het maximale uit moeten halen.
De Maverick die ik van een maat geleend heb kost trouwens 200,- nieuw en is helaas nergens meer te koop.