Hey allemaal,
Eerst even 2 oordelen uit de weg ruimen, Rob G als je de foto eens opsla op je harde schijf en dan eens vergroot zie je wel degelijk de FM antenne. Heb ook op de Digitale ingang voorin de versterker de aux2 daar zit het geluid in. Nu heb ik ook de tuner op een kanaal gezet. Maar had helemaal geen geluid.
Verder maakt het volgens mij weinig uit, dat die 2 fronts anders geplaatst hadden moeten worden, want dan zou er toch altijd geluid uit moeten komen of zie ik dit verkeerd, vind het ontzettend fijn dat jullie me hierin helpen dat zowiezo.
Ik heb nog 2 speakers bij besteld maar zal het eerst eens met dit moeten doen, zal wel meteen de speakers omzetten.
Nu heb ik vanavond nog eens de gebruiksaanwijzing gelezen en kwam eigenlijk niet echt iets tegen wat verkeerd kon zijn, dus werd eigenlijk steeds meer radeloos, totdat ik nog eens goed voor de versterker ging zitten nu drukte ik de surround mode knop en, paar klappen van mijn hart tegen het plafond want er was ineens geluid. Meteen op de tuner gezet en ieder kanaal gaf geluid gelukkig. Het zat hem dus in deze surround mode, want het nu muziek en wat een geluid komt eruit die tuner.
Morgen hopen dat de auto callibratie werkt, heb meteen ff filmpje opgezet maar het surround geluid viel me eigenlijk tegen. Morgen maar ff verder installeren.
Ik hou jullie op de hoogte,
groetjes ricardo