Citaat van: Hoewie Loewie op april 18, 2021, 22:06:05
Hoi. Ik weet niet hoe het komt maar je blijft een beetje hangen in je verkeerde denkspoor wat betreft die stereo/mono knop. Nogmaals, die knop is er niet om te schakelen tussen luidsprekers. Het zorgt er voor dat het stereosignaal {stereo is via twee kanalen, links en rechts} mono (dus niet gescheiden) wordt weergegeven. Nog steeds via twee kanalen maar het signaal is dan voor beide kanalen exact hetzelfde.
Ja dat klopt. Het is ook niet om te schakelen maar als er mono signaal binnen komt kun je de andere uitgang er mee aanzetten. Maar waarschijnlijk begrijpen we elkaar verkeerd.🤔 Ik weet het ook niet...
Het is ook niet om te schakelen tussen stereo en mono maar omdat dit apparaat meerdere kuren had heeft dat me van de wijs gebracht. En ik heb ze nog nooit eerder gehad. Dus ik wist ook niet goed hoe ze moeten reageren. 😊
Maar dit is ook het laatste wat ik post want we komen er niet uit zo meten is weten maar goed ik heb zo geen meters beschikbaar.
En als ik het even wil laten doen vragen ze een vermogen..... voor een beetje signaal meting. Ik ga me hier echt op instellen om dit te leren hoe je dat moet doen. Dan schaf ik zelf meters aan dat was nu mijn plan. 😊