Marantz SA7001 kap

Gestart door ringers, februari 09, 2008, 12:17:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ringers

Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum, en ik heb een vraagje.


Nou is mijn vraag ik heb sinds donderdag een Marantz SA7001, maar de kap aan de bovenkant kun je nogal ver indrukken en dan komt de kap tegen iets aan aan de binnenkant van de speler. En hoor je gebonk als je er op drukt. Niet dat ik de hele tijd erop druk hoor. En de kap staat links hoger als rechts en dat valt mij op. Hebben meer mensen met een Marantz SA7001 hier last van? Graag antwoord hierop.

Verder is de speler echt helemaal top. Ik zat te twijfellen tussen de CD6002 en de SA7001, IK vond namelijk het prijsverschil nogal veel. Maar naar goed te hebben geluisterdmet mijn vader ben ik dan toch op de SA7001 uitgekomen.

Groetjes.

mars

hoi ringers

ten eerste welkom op het forum :-D

en als je echt twijfels hebt over je cd speler, moet je er gewoon mee terug gaan ( hij heeft je immers genoeg gekost)
voor de rest is de 7001 idd een hele mooie cd speler notworthy

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ringers

Nou ik ben terug geweest naar de winkel ( RAF ) en krijg gewoon een nieuwe. Dit is echt goede service van RAF.
Dus krijg nu gewoon een 7001 met een goede kap.



groetjes

Paul

Citaat van: ringers op februari 14, 2008, 18:30:17
Nou ik ben terug geweest naar de winkel ( RAF ) en krijg gewoon een nieuwe. Dit is echt goede service van RAF.
Dus krijg nu gewoon een 7001 met een goede kap.



groetjes

Dat zijn goede berichten, hopen dat je met deze minder ellende hebt.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

Citaat van: ringers op februari 14, 2008, 18:30:17
Nou ik ben terug geweest naar de winkel ( RAF ) en krijg gewoon een nieuwe. Dit is echt goede service van RAF.
Dus krijg nu gewoon een 7001 met een goede kap.



groetjes

zeg ik toch :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ringers

Ik heb er in totaal 3 gehad 2 met scheve kap 2 hadden er een scheef laadje in zitten. Terwijl de winkel modellen dit niet hadden. Ik heb hem omgeruild voor een Marantz SA 15S1 wat een speler is dat zeg notworthy mooi afgewerkt echt geweldig. Ook klinkt de 15 een heel stuk beter. Ook weer geweldige service van de RAF!

TurboMarco

Citaat van: ringers op februari 28, 2008, 21:56:52
Ik heb er in totaal 3 gehad 2 met scheve kap 2 hadden er een scheef laadje in zitten. Terwijl de winkel modellen dit niet hadden. Ik heb hem omgeruild voor een Marantz SA 15S1 wat een speler is dat zeg notworthy mooi afgewerkt echt geweldig. Ook klinkt de 15 een heel stuk beter. Ook weer geweldige service van de RAF!
Heb je uiteindelijk 3 x SA7001 gehad die niet in orde waren en krijg je een SA15S1 er voor terug is dat idd zeer netjes te noemen.
Veel plezier met je nieuwe speler  :mrgreen:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)