Goeieavond iedereen,
Dus we zijn hier eigenlijk met een update op het verhaal dat ik zelf een marantz 500 ging bouwen. Ik heb ondertussen alles verzameld buiten de printplaten en de transformator (waar wel een prijsofferte is voor aangevraagd).
Nu heeft alleen wel mijn nieuwsgierige ik de vraag of er misschien iemand niet een marantz 500 te koop heeft? Deze mag gerust kapot zijn aangezien ik zo goed als alle onderdelen kan vervangen. Liefst wel ethisch in iets of wat mooie staat. Hij moet uiteindelijk wel om aan te zien zijn. Ik heb geen flauw benul wat ik hiervoor moet neertellen dus ook eventueel een richtprijs.
Ik weet dat in Duitsland een handelaar 3595 euro vraagt voor een mooie en werkend versterker met "voordeur", maar dat zegt natuurlijk niets over een kapotte. Weet dat ik ook een werkende 2238B en een werkende sr4000l. De sr4000l heeft een andere omhulsel, die door de vorige eigenaar is gebouwd. Deze twee ga ik binnenkort verkopen. Dus mocht dit ook interesse wekken, wil ik ook gerust beide versterkers (en wat geld waarschijnlijk ook nog) ruilen voor zo'n model 500.
Alvast bedankt vooraf!
Met vriendelijke groeten,
Lieven