Sinds kort voor de zoveelste keer mijn Surround set in de verkoop / inruil gedaan.
Ik had de woonkamer weer eens vol staan en bleef maar klooien met de mogelijke geluid instellingen
(en dit is niet de eerste keer !)
De set was: Denon X4500H, SVS Ultra front en center, SVS Prime Sat surround en surround back, en er was tijdelijk een set Magnat Needle Sat als Dolby Atmos, en een SVS SB16 Ultra subwoofer.
Ondanks deze mooie set bleef ik "ontevreden", goed in films, minder in muziek, en nog minder in TV.
Vandaar het geklooi met de instellingen.
Heb een drastische beslissing genomen en alles verkocht en deels ingeruild op een Stereo set met de prachtige Pathos Kratos, en mooie Davone Solo speakers, alhoewel dit natuurlijk persoonlijke smaak is
Op dit moment spelen de Solo's met een Denon 520 en een Dac van 30 euro, tot de Kratos afgeleverd gaat worden, ergens eind Juli begin Augustus.
Kratos word uitgevoerd inclusief DAC module.
Geen "zo van de plank" versterker, die dingen worden per verkoop in elkaar gesoldeerd.
Hoop dat ik dit wat langer ga uithouden, begin wel aan de Solo's te wennen, heb deze nu reeds een week of 5, best wel lang voor mijn doen...........
LOL