Je hebt helemaal gelijk, het is geen antwoord op je vraag.
17.072 berichten verder heb je al de commentaren hierover toch al gelezen op dit forum?
Wil je nu dat ik hierover ook nog ga beginnen.
Ik deel niet helemaal de mening van bepaalde mensen en vindt het vreemd dat door sommige een mening door je strot geduwd wordt, je zelfs verweten wordt als je niet meteen met feiten komt.
Zodra hier om wordt gevraagd haak ik af, ik moet mijn standpunt dan gaan verdedigen en daarin heb ik geen zin.
Vaak is muziek een gevoel, je vindt het mooi of niet, zo ook met hoe apparatuur klinkt denk ik.
Ik liep hier een hele tijd geleden al tegen aan en dacht "laat ik eens kijken" of dit nog steeds gebeurd en ja hoor.
Hoewel de mijnheer met het VU-metertje (niet denigrerend bedoeld) het nog enigszins netjes verwoord.
Maar blijkbaar moet je altijd met onderbouwde argumenten komen als je meent iemand een advies te geven wat voor jouw ooit goed is uitgepakt...
Ik vind het denigrerend als door iemand "mono blokjes" wordt geschreven.
Men zou moeten begrijpen dat je hierdoor mensen triggered die vinden iets goeds te hebben gekocht voor redelijk veel geld, met die uitspraak kraak je dus iemands product af.
Enkele jaren terug schreef ik hier met trots dat ik de toen nieuw uitgekomen SR7011 had gekocht, werd ik door een aantal met de grond gelijk gemaakt en werd voor gek verklaard omdat ik beter een Yamaha kon kopen.
Menige hebben daar toen hun ongenoegen over weggeschreven, de post is nog terug te lezen als je zin hebt.
Mensen, ik vind het allemaal prima, ik wilde alleen reageren naar de starter van dit topic.
Maar denk dat hij misschien ook wel afgehaakt is.
Fijne avond iedereen met veel audio plezier.