Citaat van: xander32 op augustus 16, 2020, 06:50:33
Beste Maurice, je hebt goed getest in eigen ruimte/ keten, leuk om jouw bevindingen te lezen 👍🏻
En de Bluesound Node, had je die te leen?
Op jouw onderstaande foto zie ik een speaker verre van optimaal staan: deze lijkt zeer kort op de achterwand te staan, ingeklemd tussen zijwand en meubel. Kan je die speaker nog wat meer ruimte geven? Al is het enkel dat de voorzijde speaker op gelijke hoogte (liefst iets er voor) met de voorzijde van het meubel komt te staan.
Speakers hebben ruimte/lucht om zich heen nodig om goed te kunnen presteren, nu laat je veel potentieel liggen vermoed ik. Voor de andere speaker hetzelfde uiteraard.
Ja de bluesound was te leen! Mooi apparaat die denk ik ooit nog wel gaat komen!
Met de speakers heb ik veel gedaan naar voren naar achter ingedraaid recht gezet mooiste was inderdaad iets voor het meubel, maar daar was mijn vrouw het niet mee eens! Nu klinken ze zeer mooi alleen de bass is met sommige nummers iets te aanwezig wat al wel stukken minder is dan met mijn eerste set up. Source direct uit lost dit op maar dan is de sound weer minder mooi wat vlakker, kan ook niet verder uit elkaar daar is helaas geen ruimte voor moet roeien met de riemen die ik heb en dan denk ik dat ik met mijn budget het maximale eruit haal, zeer tevreden en ja het volle potentieel haal ik niet uit mijn speakers daar ben ik van overtuigd
Heb nu een mooi 3d geluid met mooie plaatsing van stemmen en instrumenten
Hoor dingen in muziek die ik nog nooit eerder hoorde dat was een verrassing en krijg regelmatig kippenvel😃
Er zijn nog steeds upgrades die ik nog wil. Speakerkabel maar twijfel heel erg welke?
Heb spirit of high silver 4mm van intertechnik denk dat hier ook nog wat winst in zit, zit aan rocket 33 te denken of
Tellurium Q Black II Maar weet het niet de supra ply.. /s met een aarde draad kwam bij alpha audio ook zeer goed uit de test maar om dat zomaar aan te schaffen is best prijzig als het niet werkt?
Gr maurice