Zoals gezegd gisteren weer eens naar Amersfoort laten afzakken om de Naim Nova met de nieuwe Audiovector SR3 Signature luidspreker aan het werk te zien.
Ik werd weer hartelijk ontvangen met koffie en een lekkere mokka taart, toen eens goed naar de luidsprekers gekeken en wat ik hier ook weer zag wat zijn deze mooi gemaakt.
een tijdje geleden heb ik hier de Audiovector SR3 Avantgarde Arreté luidspreker op proef gehad en waren ook prachtig gemaakt zeker de laklagen.
De set was al lekker opgewarmd en speelde lekker op de achtergrond al zijn mooie klanken .
om gelijk met de deur in huis te vallen dit is wel een heerlijk geluid zeker omdat het ook mijn sound is wat deze set weergeeft.
De bas is als een warme deken, Het midden en het hoog zijdezacht met een mooie stage zelfs hoogte hoorde ik goed met stemmen.
Ik heb al diversen sets gehoord bij Rob maar dit vindt ik de mooiste set kwa geluid de Accuphase niet meeegerekent
Rob gaf de iPad ook een hele fijne app van Naim wat erg belangrijk is bij streamen en het leuk wel of ik thuis zat het ene na het andere nummer ,Ik kreeg er niet genoeg van.
Na een aantal uren later moest ik gaan om naar het bezoek van mijn dochter te gaan in het ziekenhuis wat op zich jammer was, Omdat ik nog een paar uur had kunnen luisteren.
Rob nog heel veel plezier met deze combinatie misschien in de toekomst nog de Audiovector SR3 Avantgarde Arreté