Het was erg gezellig en een geslaagde M&G. Bert had de volledige controle over de IPad, waardoor ik overigens wederom kennis met nieuwe muziek heb kunnen maken[emoji106].
De (door)ontwikkeling van audio staat nog niet stil. Het is bewonderenswaardig over wat een relatief 'compact' audiosysteem aan competenties kan beschikken. Bij NAIM hebben ze dit in mijn optiek met de UNITI serie goed aangepakt. Met de ATOM, STAR en NOVA voor een breed publiek beschikbaar met een NAIM sausje en met ieders eigen competenties. Zelfs voor de Audiofiel die een verandering in diens set naar compact wil (of durft) te maken.
Nee, ik heb geen aandelen, ik ben slechts enthousiast en gecharmeerd over het geheel.
Enfin, natuurlijk hebben we niet alleen over Audio gesproken. Ook de toestand in de wereld passeerde de revue, het koffieapparaat wist niet wat hem die dag overkwam, en de bokworsten met mosterd gingen er als worst in. Daarnaast veel nieuwe muziek gehoord en de eindtrap van de NOVA even positief geprikkeld.
Het was leuk Bert!