Allereerst allemaal bedankt voor jullie steun
Het forum zal zeker blijven bestaan, er is voldoende animo.
Sponsoring door bedrijven (ook Marantz) ben ik niet zo'n voorstander van, aangezien je mogelijk een zelfde lot tegemoet gaat als het forum van
hifi.nl. De sponsors willen zich bemoeien met het moderatiebeleid of zelfs censuur toepassen.
Voorlopig ga ik nog niet op zoek naar nieuwe moderators, ik wil echter wel kijken dat leden meer invloed krijgen/nemen. Inmiddels heb ik "karma" aangezet, waarmee je een poster een positieve of negatieve score kan geven. Hiermee kan iedereen voor zichzelf zien hoe hij/zij door de groep ontvangen wordt. Daarnaast wil ik op zoek naar een modificatie waarmee per posting een waardering gegeven kan worden, bij voorkeur net zoiets als er bij
tweakers.net gebeurd bij de reacties op nieuwsberichten.
Daarnaast wil ik jullie vragen om berichten die volgens jullie mening over de scheef gaan te melden aan de moderator met opgaaf van motivatie. Hiermee kan ik ook beter bepalen wat er leeft en hoe/of ik moet ingrijpen.
Wat ik zeker niet wil is een forum waar iedereen elkaar beaamt en napraat. Discussies vind ik geweldig en mogen zelfs scherp gevoerd worden, zolang maar inhoudelijk en goed onderbouwd. Ik ga hier vanaf vandaag strakker op toezien en zal daar mogelijk een aantal personen mee voor het hoofd gaan stoten. Discussie hierover is altijd mogelijk per PM of in een algemene discussie in een apart te openen moderatie topic.