Terwijl de effectieve exploitatiekosten van 'Liberty Gobal (merkhouder van Ziggo et cetera)'gestaag blijven dalen gaan de hun tarieven juist voorlopig blijvend gestaag omhoog, totdat de portemonnee van de gemiddelde consument "Auw" zegt, want dat tevens de enige wet van het aandeelhouderskapitalisme, en iet anders, winstmaximalisatie als enige oogmerk, en dat geen rekening houdende met de maatschappelijke en sociale gevolgen, daar de gemiddelde investeerder denkt: "Ik ben toch immers geboren om rekening te houden met mijn medemens", want "ieder voor zich") ("en god voor ons allen"), en vooral: "Na mij, de zondvloed." . P.S. Ironisch: Amsterdam tegen het einde van de zestiende was de bakermat van deze vorm van kapitalisme, want daar zag het allereerste aandeel ter wereld het levenslicht, en deze mentaliteit regeert niet alleen nog Nederland, doch ook inmiddels de rest van de wereld, terwijl deze de mensen achter deze mentaliteit zelf getalsmatig maar een bescheiden minderheid vormen, oftewel, over een slimme macht overname gesproken, een ware en uiterst succesvolle 'Coup d'etat du monde', die zijn weerga nog niet heeft geen de in de geschiedenis der mensheid: "Doch voor hoelang nog?", want ook deze slang is bezig zichzelf aan te verorberen, namelijk de rechten en dus belangen van haar consumenten, waar zij juist 100% en dus volledig van afhankelijk is: The force of greed brought her into (world)power, but the lacks of ethics shall bring down, just like the Roma Empire, and just like every empire, and because of the fact that the force of Ethics just a stronger power over that greed, and happens to be the most strongest power of all forces: The force of love is just also: "The Power of Love". (Mark my words, guys?)
@Maurice: "Hoe vind je 'um?!"
?