Citaat van: Wintertje op februari 08, 2019, 15:14:07
Vandaag de Denon opgehaald. Wat een apparaat!
Alsof het spreekwoordelijke gordijn wordt weggetrokken. Veel controle/laag/vermogen.
Mooi.
Ondanks mijn lange Marantz-ownership-historie ben ik eveneens ook altijd een Denon-fan geweest, en zeker ook van de Denonhuisstijl; mijn eerst twee spinners waren eveneens van Denon; fijne spelers, fijn en mooi geluid,, misschien zelfs prettiger n het gehoor dan die van Marantz van de laatste jaren, want wat meer naar zijdezacht neigend en toch gedetailleerd en punchy genoeg zijnde.
@Wintertje, ook mijn maatje en ik zijn om, wij zijn van die bloed commerciële fietsverkopers van Van Polanen over gegaan naar de beminnelijk vriendelijke en servicegerichte mensen van Morsfietsen over gestapt. Vorig week een reparatie laten doen aldaar. Ze vroeger er helemaal niets, waar Van Polanen steevast kosten voor berekend zou hebben. We hebben ze een nette fooi voor in de personeelspot gegeven. Toppie dus, en uiterst tevreden, zelfs mijn wat dat betreft conservatieve maatje laat daar binnenkort ook een reparatie verrichten, terwijl hij daarvoor altijd volhield trouw te blijven aan Van Polanen, doch ik had na ettelijke professionele blunders van deze heren genoeg van hen gekregen en ze zijn nog te duur ook voor de minima, het lijkt wel of alleen de beter gesitueerden bij hen welkom zijn, een houding die ik bij meer detaillisten heb moeten proeven de laatste jaren, ook hierin is de toenemende maatschappelijke polarisatie voelbaar, iets wat alleen zorgelijk en onaangenaam is, en uiteindelijk catastrofaal voor de maatschappelijke en sociale cohesie, zie maar wat er tegenwoordig in de Verenigde Staten gebeurt, alwaar, ideologisch gezien, iedereen tegenover iedereen staat, zelfs dwars door families, gezinnen en zelfs partnerrelaties heen.
P.S. Bij Morsfietsen zijn het inderdaad puike en betrouwbare fietsenmakers, iets wat jijj ooit al tegen mij vertelde, iets wat mij uiteindelijk over de streep getrokken heeft. Dank daarvoor.