Ervaringen met T+A ?

Gestart door WYWH, december 26, 2007, 11:44:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WYWH

Beste forummers,
Nu mijn eci-4 aan de hartmonitor ligt en op de nederlandse zorgwachtlijst staat voor een complete soldeertransplantatie, wil ik de best goed klinkende pma-655 van Denon toch wel vervangen ;-)
Ik neig toch weer naar snelle versterkers, zoals sphinx, tandberg, T+A.

Ik heb een T+A geïntegreerde versterker op het oog, die tijdelijk mijn eci-4 moet gaan vervangen in de hoofdset.

Heeft iemand van jullie ervaring met dit merk?

Dank en groet,
Ramon

TurboMarco

Hoi Ramon,

Ik heb geen enkele ervaring met T+A  :-) ,ik zit wel ergens aan te denken,je hebt al vaak aangegeven gecharmeerd te zijn van de Marantz PM94 ,nu denk ik omdat je wat amps betrefd niet aan 1 merk gebonden bent  :wink:..........euh ik bedoel dat ik mij afvraag wat je van het merk Densen vind?

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op december 26, 2007, 12:11:35
Hoi Ramon,

Ik heb geen enkele ervaring met T+A  :-) ,ik zit wel ergens aan te denken,je hebt al vaak aangegeven gecharmeerd te zijn van de Marantz PM94 ,nu denk ik omdat je wat amps betrefd niet aan 1 merk gebonden bent  :wink:..........euh ik bedoel dat ik mij afvraag wat je van het merk Densen vind?

greetz Marco

yep marco heeft gelijk, als ik aan een strakke en snelle amp denk , komt bij ook densen boven drijven ( gehoord in een set up van mijn baas , ja ja ik heb ook een baas  nopompom hahaha grapje hoor is een relaxte dude)

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

#4
Definieer snelle versterker?

Volgens my teacher tech zijn versterkers met een te hoge slew rate erg vatbaar voor problemen.
Zijn ervaringen met oa de Sansui AUX-1 is hier een mooi voorbeeld van.


Sphinx zou ik maar mooi laten staan.

Over T+A kan ik niet veel zeggen.
Beetje saai uiterlijk maar misschien is het wel wat je zoekt?

Heb een tijdje terug een Myriad set beluisterd en dat is wel in jou straatje denk ik.


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WYWH

Thanks!
Ik bedoel met snelheid niet een versterker met een slewrate van > 1000 V/µsec
Dat zijn rampenerende oscillerende bakken ;-)

Meer in de lijn van een voeding met veel kleine caps.

Densen is wel een idee; alleen echt super lelijk.

Myriad heb ik ook aan gedacht.

Wat te denken van Audiolab 8000?

Gr,
Ramon

SB_Marantz

Ik zou gewoon weer een PM-94 mosfet mist versterker kopen.  :-D :schater: HB
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WYWH

Misschien ook wel.
Mijn bron maakt al het meeste verschil ;-)