Ik heb nog even rondgekeken en in de stal van Onkyo vind ik de A-9150 die aan mijn wensen voldoet wat betreft de preo-out en A/B-terminals. Kost zo rond de 400 euro met wat zoeken
Dat is een relatief goedkope versterker. Nu heeft mijn vader sinds een tijd ook een Onkyo en dat is een fraai ding om te zien en klinkt op zijn B&W echt prettig, vele malen beter dan de HarmannKardon. Een heel stuk opener/frisser, echt een hele verbetering.
Ik twijfel een beetje of ik echt zo'n grote stap terug moet/wil doen.
Bij Yamaha heb ik even kort gekeken en helaas tref ik daar geen goedkopere modellen met een pre-out en A/B-terminals.
De A-s801 heeft meer vermogen als de Onkyo en de Cambridge Audio maar de pre-out ontbreekt dus die kan ik niet later uitbreiden, en dat vind ik wat spannend
Staat zo rond de 800 euro te koop.
De A-S1100 is de volgende stap, incl pre out en A/B-terminals maar die is met 1800 winkelprijs te duur
Rotel heeft de A-12, kost iets meer dan ik eigenlijk kwijt wil, maar bied ook de pre out en A/B-terminals
http://www.rotel.com/product/a12Marantz zelf heeft de PM8006, die voldoet qua specs en zal qua klankkleur niet gek veel naast de PM11S3 zitten denk ik. Allicht dat iemand hier iets over kan zeggen?
Stukje duurder dan de CXA60, maar de 8006 is zeker een kandidaat. Voor een PM8005, de voorganger zou ik moeten kijken voor een 2dehands of een demo-model.
Eens verder kijken wat er nog meer in audioland te koop staat