heb de trigger nog eens goed getest:
1/ versterker staat uit, woofer uit, trigger kabel in beiden. Ik sluit subkabel aan op sub en versterker --> de woofer springt gelijk aan als de sub kabel aangesloten zit, dat terwijl de versterker uit is (ik krijg geeneens de kans om de trigger te testen omdat de woofer al AAN is..).
2/ zonder subkabel in sub en versterker, trigger zit aangesloten op beiden, versterker staat uit, woofer uit --> bij aanzetten versterker gaat inderdaad de sub ook aan. Bij uitzetten versterker gaat ook sub uit. Zoals het hoort dus.
Het is zo jammer dat je een sub kabel nodig hebt om geluid te horen
iEar heeft vandaag contact met B&W gehad en zij hebben deze klacht schijnbaar al meerdere malen binnen gekregen. Het blijkt een fout in de software te zijn. De sub kan nl alleen bediend worden met een app (wat overigens wel prima werkt). Men zegt dat de sub op een of andere manier op de achtergrond in een configuratie stand blijft hangen waardoor hij constant contact wil maken met een telefoon / app en dus steeds aangaat. Er wordt - zegt iEar - aan een oplossing gewerkt.
Weet nog niet hoe ik dit moet plaatsten aangezien - als de sub constant om een telefoon zou vragen om de configuratie te sluiten, hij ook al aan zou moeten slaan als alleen de netwerk stekker er inzit. En dat is nou net niet het geval ... Dan blijft ie wel uit.
Dus voorlopig ff in de wachtkamer, misschien ff een Audioquest Boxer kabel proberen.