Hoe ziet jouw marantz apparaat er van binnen uit?

Gestart door PM95, augustus 11, 2006, 12:22:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ll0ll

Heeft de dd82 dan enkel 1 tda1547? Heeft iemand misschien documentatie waarin ik dit kan lezen?
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

maurantz

hoop dat het nog te lezen is volgens een folder van 92/93 hebben ze allebei 1 tda1547

[wegens disk ruimte verwijderd]

maurantz

Citaat van: ll0ll op juli 25, 2007, 07:47:02
Heeft de dd82 dan enkel 1 tda1547? Heeft iemand misschien documentatie waarin ik dit kan lezen?

je hebt PM lloll

ll0ll

Ik heb je pm ontvangen, Maurantz. Bedankt voor de scan. Alleen, als het niet te lastig is, zou je hem groter kunnen inscannen? De tekst is wat moeilijk leesbaar.
Mijn dank is in ieder geval groot!!  notworthy  notworthy
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

maurantz

door het verkleinen zie je dus niks,heb je geen hotmailaccount ofzo dan stuur ik hem ff door

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

maurantz


ll0ll

Tof, ik heb ze binnen, bedankt maurantz!!

Uit de folder komt trouwens niet duidelijk naar voren dat de 92 2 tda1547s zou hebben en de 82 1. Specs zijn ook precies hetzelfde.

Wel erg tof om zulke folders te hebben.  notworthy
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

maurantz

Citaat van: ll0ll op juli 25, 2007, 09:46:53
Tof, ik heb ze binnen, bedankt maurantz!!

Uit de folder komt trouwens niet duidelijk naar voren dat de 92 2 tda1547s zou hebben en de 82 1. Specs zijn ook precies hetzelfde.

Wel erg tof om zulke folders te hebben.  notworthy

klopt wat je zegt,bij de cd11LE staat er wel bij 2 maal tda1547
en bij de dd92 1 tda1547

Maarten

Citaat van: BernHardN op februari 27, 2007, 20:07:46
nog wat foto's van;
onderkant loopwerk DV6200


Koreaans spul in een Marantz  shutup frusty

Sorry, ik had even een cultuurschok toen ik deze foto zag.

TurboMarco

Helaas hebben dvd/cd spelers tegenwoordig zulke crappy loopwerken nopompom,sorry dat ik het op die manier zeg maar ik heb het daar niet zo op.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maarten

Ik heb het er ook niet zo op, maar gezien de rest van het binnenwerk (te weinig detail om nummertjes te onderscheiden) heb ik een vaag vermoeden dat niet alleen het loopwerk, maar het hele apparaat bij Samsung vandaan komt  nopompom

sevenup

Mijn DV7000 dvd speler.

Dubbele laser ( voor CD/DVD apart )
HDAM modules
2 voedingen ( 1 geschakeld, 1 gewoon )
Ik weet niet welk loopwerk er in zit, maar lijkt erg degelijk en is heel stil.
Aparte videoprint voor de scarts


Maarten

Citaat van: sevenup op oktober 06, 2007, 19:47:12
Mijn DV7000 dvd speler.

Dubbele laser ( voor CD/DVD apart )
HDAM modules
2 voedingen ( 1 geschakeld, 1 gewoon )
Ik weet niet welk loopwerk er in zit, maar lijkt erg degelijk en is heel stil.
Aparte videoprint voor de scarts



Het loopwerk kan ik vanaf hier niet herkennen, maar de electronica is wel duidelijk echt Marantz.

BernHardN

Citaat van: Marco op augustus 23, 2007, 21:40:29
Helaas hebben dvd/cd spelers tegenwoordig zulke crappy loopwerken nopompom,sorry dat ik het op die manier zeg maar ik heb het daar niet zo op.

Even een oude koe.....
toen ik op zoek was naar een laser voor m'n Marantz typte ik diverse nr.'s die op de prits stonden in Gooooogle in en kwam idd op sites met veel Samsung.
Het loopwerk van m'n CD5400 was zelfs van Sony, stond er gewoon op.
In m'n Denon dvd2800 zit wel wat anders, dit is gewoon een blok koper :-o ben niet verder gegaan met openschroeven.