Je zou ook kunnen overwegen om het filter in te bouwen in een passende kabeldoos.
Klik aan klik uit dozen bieden volgens mij genoeg ruimte.
Stekker van het snoer van de koelkast afknippen, kabel strippen en deze aansluiten op het filter, ander kant van het filter zet je een snoer met een stekker. Kabel doos met twee schroeven vastzetten op de muur en klaar. Uiteraard twee wartels gebruiken aan de kabeldoos. Niet gaan klooien met kroonsteentjes, en vooral niet los op de vloer laten slingeren, krijg je weer andere problemen.
En laat je nooit verleiden, om wat voor apparaat dan ook te aarde via de CV of waterleidingen. M.a.w. een draad vast zetten aan b.v. de CV leiding en deze vervolgens aan te sluiten op je receiver of wat voor apparaat dan ook. NOOIT DOEN !! ik ga er verder niet op in.
Zoals Maus aan geef eerste een test opstelling maken, misschien heeft het filter totaal geen zin.
Stukkie snoer met stekker monteren aan het filter, aan de ander kan, een stukkie snoer met een stopcontact. Daarna stekker van de koelkast in het stekkerblok stoppen etc. Etc.
In een kabel /snoer kan de bruine draad ook zwart zijn.
Ik neem aan dat je de AV installatie in de woonkamer hebt staan?
Zijn de wandcontact dozen voorzien van randaarde?
Zit er tussen de beamer een AV kabel met cinch (tulp) stekkertjes?
En zoals pdufrenne al aangaf, zit alles nu op elektra groep zetten.
En begin alles eens opnieuw op te bouwen, en even de hardware die er even niet toe doen even weglaten, zo maagdelijk mogelijk ( ik weet ven niet waarom ik het woord maagdelijk gebruik...neem me niet kwalijk) ook zonder die twee mono blokken. En ga dan eens opnieuw testen. En sluit iedere keer een apparaat meer aan. Kan zo maar zijn dat een apparaat in het systeem de boosdoener is.
De verlengsnoeren (elektra) zijn ook allemaal dik in orde, of zijn het van die dunnen snoertjes, en door gekoppeld?