Helemaal top! Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Panasonic ub 9004. Wat het verschil met een 9000 is weet ik niet. Maar ik heb hem voor een schappelijke prijs over kunnen nemen en uiteraard gaat hij bij mij met respect behandeld worden. Ik heb een paar schijven geprobeerd en de eerste indrukken zijn goed, ik heb vooral bij dvd het gevoel sat het er erg mooi uitkomt. De speler heeft een mooie plek in de kast gekregen en om te proberen had ik de Sony ontkoppeld en met die kabels de eerste beelden gekeken. Ik heb net veel te dure kabels aangeschaft van audioquest om de speler definitief aan te sluiten. Hahahaha, ik heb vanmorgen nog wat gelezen over de onzin van kabels, maar ja.... Ik hoef niet het duurste kabeltje te hebben, maar op gevoel koop ik dan iets wat een beetje aansluit bij mijn set. Ik heb een forest kabel naar mijn reciever en een cinnamon naar mijn tv. Verder hoop ik dat ik mijn harmony nog ingesteld krijg volgens mij is de app ondersteuning stop gezet en het zou via de pc moeten gaan. Ik hoop dat het lukt, het word in ieder geval een middagje hobbyen. Wel leuk hoor, het is alweer even geleden dat ik iets anders had. Wat ik wel helemaal top vind is mijn audiomeubel, die is zo makkelijk toegankelijk dat maakt het allemaal een stuk minder vervelend.