Hallo forummers,
Wat ik niet had voorzien, is toch gebeurt namelijk ik heb de beslissing moeten nemen om van de MarKath afscheid te gaan nemen.
Reden/oorzaak van dit besluit is heel simpel namelijk de aanschaf van een combinatie van Roksan versterker met ProAc luidsprekers. Deze combi had ik al eens eerder bij iemand thuis mogen horen en dat heeft mij niet meer losgelaten. De versterker had ik al vrij snel aangeschaft maar de speakers was een ander verhaal want die liggen niet voor het oprapen maar afgelopen weekend is het dan toch zover gekomen en zijn wij naar de andere kant van het land getrokken om een paar mooie ProAc Studio 150 speakers op te halen.
Dus het gevolg van deze aanschaf is dat er toch iets het veld moet ruimen want inmiddels bezit ik maar liefst 4 paar luidsprekers en dat is echt iets teveel van het goede.
Wanneer deze speakers in de verkoop gaan weet ik nog niet maar mocht er iemand zijn die wat wil weten over deze speaker, stuur gerust een PB.
Let op, dit is geen verkoopadvertentie maar alleen een aankondiging van de intentie en de reden van de toekomstige verkoop.
Groeten,
Marcel