Hallo forummers,
Daar is ie weer.
Ik houd van doorpakken dus het volgende project is alweer gestart. Ik heb wederom bij
opmaatzagen.nl 4 platen 25mm MDF in de maatvoering 39 x 43 cm.
Een mooie reus van een Markath speaker verdient een goede basis en dus is het zaak om een mooie stand te bouwen. Zoals op voorgaande foto's te zien is, staan deze reuzen nu op de stands welke ik voor de Sansui heb gebouwd en die zijn daar veel te klein voor en dat terwijl de Sansui ook geen kleine jongen is.
Platen MDF besteld en gister bij de Praxis langs gegaan om een mooie Douglas houten paal van 9x9 laten zagen in 8 stukken van 25cm.
Als dit straks compleet binnen is, zal ik (zie foto als voorbeeld) gaan proberen om een stevige ondergrond te bieden aan de Markath. De kleur zal, zoals de meeste Harbeth stands, zwart worden.
Gister samen mijn mijn Kath nog de hele avond wat diverse muziek van Youtube (stream van Iphone naar Apple Airport Express welke middels tulp is aangesloten op de PM-KI, simpel maar zeer doeltreffend en geen gedoe met servers of wat dan ook) de revue laten passeren. Veel audiofiele opnames staan daar op en die klinken wel lekker.
Ook dit keer zal ik weer een paar foto's gaan plaatsen van het ontstaan van de Markath stand.
Groeten,
Marcel