We zijn weer 3 jaartjes verder. Ik kwam dit topic toch niet heel onlogisch tegen:
Ik heb weer net een iets andere variant qua opstelling,maar heeft wel alles te maken met wat besproken is in dit topic: Ik heb al wel de pm11s3 tweemaal en stuur daar (net als een andere forummer hier) een setje 803s mee aan en een setje 805s. Deze 4 heb ik een tijdje aangestuurd met 1 pm11s3 wat trouwens verrassend goed ging ook,maar benieuwd naar wat het effect van een tweede was, dus dat gedaan. Verschil is niet heel groot tussen 1 of 2 met deze setup. Ik draai links en rechts gescheiden en beide pm11s3s dus een 805 en een 803. Happy , maar upgraditus en geld dus ook ik heb interesse in 802d2's. Ik ben nog benieuwd naar nieuwe ervaringen of de visie van de forummers uit dit topic. Ik heb hiervoor ook cm10s2 gedraaid op de pm11s3, ook wel een gelukkige combi. Het laag is veel beter op de 803 dan bij de cm10, hoog en mid vind ik bij de cm10 weer wat uitgesprokener qua karakter. Beide mooie speakers voor wat ze zijn. Maar dus benieuwd of ik de stap weer moet nemen als audiofiel,hobbiest naar de 802d2 met 2 pm11s3. En oja ik moet mijn handtekening updaten....