Citaat van: Nb op december 01, 2019, 10:44:55
Serge Rachmaninoff. De 2e Symfonie en ook de 2e cd van de Symphonies Complete.
Uitgevoerd door het St. Petersburg Philharmonic Orchestra o.l.v. Mariss Jansons.
Op Brilliant, ddd.
Hoe zou het met topic starter Cor gaan?
Sinds jongst leden maandag weer thuis van Rivierduinen 'Medium Care', en nu wel met een (vrijwillig en erom gevaagd zelfs, antipsychoticum 'depot', die ik 25 jaar heb weten te "ontlopen" (want "pillen" kon ik beter "zelf" regelen en reguleren -
- ... Maar nog ff aan het bijkomen en thuis acclamatiseren en vooral heel veel onverwerkte ervaringen, emoties en gevoelens van de dagen, weken en jaren voor 8 november jongst leden aan het verwerken, want vanaf december 2017, ...and down my moods went (
)... (en maart/april 2018 zonder medicatie (want stopte er binnen een maand acuut en volledig mee) of adequate GGZ-zorg)
... Dat ik pas op 8 november jongst leden in de avonduren op Rivierduinen 'High Care' terecht kwam, met mijn zorgzame SPVer Jay, achter het stuur van haar stadsauto, met mij naast zich met zo'n grote geel/zwart/witte Jumbo-tas met kleding e.d. op mijn schoot en mijn liefste en o zo geschrokken John (opgelucht) achterin...