hoofdzekering pm11s3

Gestart door riek, november 19, 2016, 21:23:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


joep

Citaat van: Paul op november 22, 2016, 17:28:03
Met een glas audiofiele whiskey kan het zomaar ook beter klinken.  :-D

Recept wat bij mij al decennia uitstekend werkt. Zeer aanbevelingswaardig!

TurboMarco

Goh wat hebben we er een hekel aan dat iemand de boel loopt te flessen ,doe dat dan zelf ook niet !

Gaat die versterker kapot hoor je eerlijk te vermelden dat het door eigen toedoen gebeurt is .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

riek

Helaas drink ik niet meer dus die audiofiele whisky is voor mij helaas geen optie,maar neem wat van me en geniet ervan. HB

Voor de rest hoef ik niemand te flessen en mocht er wat gebeuren is dit voor me eigen rekening, dan had ik er maar af moeten blijven, maar ik geloof niet dat door op een juiste en nette manier een zekering door de juiste audio zekering vervangen een groot probleem hoef te zijn, ik ben er ook niet voor om mijn apparatuur open te moeten schroeven ,bij de sa11 is het niet zo spannend en daarom wacht ik hiermee met de pm totdat ik concrete en de juiste info tegenkom en zoniet laat ik t voor wat t is,simpel zat.

:mrgreen:

thanatos

Citaat van: Paul op november 22, 2016, 17:28:03
Met een glas audiofiele whiskey kan het zomaar ook beter klinken.  :-D

Een tweak uit de betere catagorie :-D

Een zekering wisselen zou zeker geen kwaad kunnen. Wel hetzelfde type nemen. Amperage en Traag of snel.

SB_Marantz

Three legged fuses zijn de snelste die er zijn.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos