Kleine update mbt de Lumin D1, deze heb ik nog steeds niet thuis beluisterd omdat ik het ontzettend druk heb gehad en twijfel. Grootste twijfel is dat de D1 nog steeds geen Spotify ondersteuning heeft, dat zou moeten komen maar volgens mij zeggen ze dat al geruime tijd. Daarbij zou ik tevens ook een SBooster BOTW P&P ECO bij moeten kopen a 265 euries.
Voor dat totaalbedrag begin ik weer te denken dat ik daarvoor ook een Schiit Yggdrasil of een Brooklyn DAC+ kan aanschaffen, beide zeer hoog geprezen. Deze zou ik (tijdelijk) over mijn Onkyo kunnen laten lopen waar ik qua bediening zeer tevreden over ben.
Of een stapje lager, lees goedkoper, de nieuwst Pioneer N-70AE, dus niet de A maar AE. Deze is nog spaarzaam te verkrijgen maar komt er ook zeer goed uit en is heel mooi (zwaar) opgebouwd. Visueel echt mooi sowieso.
Maar goed, een hele klus om dat allemaal te gaan beluisteren (of het je smaak is) op je set en eventueel weer terugsturen. Ik vind het zo lastig dat ik af en toe neig om nog maar even te wachten, wie weet wat er allemaal nog meer uitkomt...duh. Ik zou ook tevreden muziek kunnen luisteren maar ik beken dat het virus nog niet helemaal weg is. Er zijn simpelere hobby's