De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Brutus

Waar wacht je nog op Zep.......en jij maar roepen dat ik langzaam ben  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Dat vertel ik Zaterdag wel Jürgen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bert50

Inderdaad Bert hij zit al een week te denken [emoji6][emoji6] koop toch wat Jürgen al heb je hem niet nodig [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: Brutus op september 14, 2017, 16:43:26
Waar wacht je nog op Zep.......en jij maar roepen dat ik langzaam ben  :-D

Lol, Brutus.....als jij langzaam was dan zat er tenminste nog beweging in, dan was er nog hoop in feite  :yes:
Maar jij doet vast wel mee aan de crowdfunding, dan hoeft het wat mij betreft niet lang te duren   :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

... is er al iets van beweging waargenomen betreft de nieuwe ls kabels in huize Brutus  :roll: :-)

bert50

Alles zit daar muurvast dat meubel is gelijmt met Lock-tide  niet te verplaatsen [emoji23][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op september 15, 2017, 15:11:32
:schater: :schater:

Beetje schaapachtig lachen he, je doet het gewoon expres....dat hadden we inmiddels wel in de gaten  :yes:

:-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Volgens de webshop was het verstandig pas een oordeel te vellen na 6 maanden inspelen en daar luister ik braaf naar......... 8-) 8-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Dat is dan voor het eerst [emoji7][emoji7][emoji7]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: Brutus op september 19, 2017, 15:54:00
Volgens de webshop was het verstandig pas een oordeel te vellen na 6 maanden inspelen en daar luister ik braaf naar......... 8-) 8-)


Owww, ze zijn al aangesloten  :wink:  notworthy  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

 pompom

... dan resten nog (schatting) 4 weken inspelen waarin de nodige data zal worden gegenereerd, voorts betreffende data rubriceren gedurende een viertal weken, waarna er een uitgebreide analyse gaat volgen welke zo'n 8 weken in beslag zal nemen, daarop de uitkomst verwerken tot een voorlopige conclusie en op basis daarvan een plan van aanpak hier op ons forum publiceren, ter instemming. Dat zal dan ergens in het tweede kwartaal 2018 zijn. De conclusie en wellicht ook het plan zullen daarop mogelijk weer moeten worden bijgesteld;
ik verwacht zeker niet voor het laatste kwartaal 2018, de bevindingen van Brutus betreffende zijn nieuwe kabels  :-D.


Citaat van: Zep op september 19, 2017, 19:39:35

Owww, ze zijn al aangesloten  :wink:  notworthy  :-P


Zep

Kleine update mbt de Lumin D1, deze heb ik nog steeds niet thuis beluisterd omdat ik het ontzettend druk heb gehad en twijfel. Grootste twijfel is dat de D1 nog steeds geen Spotify ondersteuning heeft, dat zou moeten komen maar volgens mij zeggen ze dat al geruime tijd. Daarbij zou ik tevens ook een SBooster BOTW P&P ECO bij moeten kopen a 265 euries.

Voor dat totaalbedrag begin ik weer te denken dat ik daarvoor ook een Schiit Yggdrasil of een Brooklyn DAC+ kan aanschaffen, beide zeer hoog geprezen. Deze zou ik (tijdelijk) over mijn Onkyo kunnen laten lopen waar ik qua bediening zeer tevreden over ben.

Of een stapje lager, lees goedkoper, de nieuwst Pioneer N-70AE, dus niet de A maar AE. Deze is nog spaarzaam te verkrijgen maar komt er ook zeer goed uit en is heel mooi (zwaar) opgebouwd. Visueel echt mooi sowieso.

Maar goed, een hele klus om dat allemaal te gaan beluisteren (of het je smaak is) op je set en eventueel weer terugsturen. Ik vind het zo lastig dat ik af en toe neig om nog maar even te wachten, wie weet wat er allemaal nog meer uitkomt...duh. Ik zou ook tevreden muziek kunnen luisteren maar ik beken dat het virus nog niet helemaal weg is. Er zijn simpelere hobby's  :-D






*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*