De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rob46

Nog even wachten Bert; geduld, nog even wachten...... :-P :kwijl: :-D

bert50

Pfffff man niks voor mij zolang wachten of ben ik een verwend nest [emoji1][emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bert50

#632
Ik zit maar bij de telefoon te wachten voor het verlossende woord hij is binnen [emoji1][emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

bert50

Gaat hem denk ik vandaag ook niet worden helaas


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46

Komt goed! Het is het wachten waard Bert! Zegt hij makkelijk  :eerie:

bert50

[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: bert50 op augustus 26, 2017, 08:40:46
Is en leuke bezigheid en Lumin stond ook op mijn lijst maar toch voor de Aurender gekozen na de demo met Rob46 ik was zo om Jürgen neem een goed besluit [emoji106][emoji106]

Ik wil zeker een goed besluit nemen, dat betekent (proberen) niets te overhaasten en goed te luisteren. Maar ja, soms hoor je iets en dan weet je het zeker  :angel:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Ik herken dit zeker wat een hobby [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: Rob46 op augustus 26, 2017, 09:20:31
Jurgen kan altijd kennis komen maken met de Aurender N100H, muziek, diens App en zo verder  :yes:

Dat lijkt me wel iets, Rob  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Dat is het zeker zo mooi


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Teveel luisteren kan ook verwarrend werken, het is altijd in een andere setting waarbij de streamer maar slechts een klein onderdeel van het geheel uitmaakt.

M.i. is een goede bediening c.q. app het eerste vereiste, je koopt ook geen tv van 2K waarvan de AB matig of helemaal niet goed werkt. Daar ga je jezelf bont en blauw aan ergeren. De rest is persoonlijke smaak denk ik.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Cornelis1921

#641
Citaat van: Zep op augustus 26, 2017, 11:20:05
Ik wil zeker een goed besluit nemen, dat betekent (proberen) niets te overhaasten en goed te luisteren. Maar ja, soms hoor je iets en dan weet je het zeker  :angel:
Mijn idee, Jürgen, je kunt je Euro's maar 1 keer tegelijkertijd uitgeven. :yes: Dus geduld is ook hier een schone zaak. notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zep

Citaat van: Brutus op augustus 26, 2017, 13:46:54
Teveel luisteren kan ook verwarrend werken....

Je ziet ze ook steeds vaker over de straat zwerven he, van die verwarde audiofielen  :yes:   :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Cornelis1921

Citaat van: Zep op augustus 26, 2017, 19:04:29
Je ziet ze ook steeds vaker over de straat zwerven he, van die verwarde audiofielen  :yes:   :-D
Jij werkt toch in die sector? Of vergis mijzelf nu schromelijk? :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zep

Citaat van: bert50 op augustus 26, 2017, 08:40:46
Is en leuke bezigheid en Lumin stond ook op mijn lijst maar toch voor de Aurender gekozen...

Had je trouwens wel een Lumin beluisterd, en zo ja welke?
En wat viel je op aan de Aurender?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*