De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jrm

Oeps,

alleen vijftiger  :yes:
al het andere  :no:

Zep

Nee ben er nog, alleen laatste tijd wat andere zaken aan mijn hoofd gehad.....lees wel af en toe mee  :-)

Soms praat ik teveel......dan is het ook eens goed om wat minder te zeggen  :wink:

Maar Matt had gelijk....laatste tijd veel van de muziek aan het genieten  :yes:

Zo makkelijk komt Xander sowieso niet van me af  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

 :-D HB

Leuk weer iets van je te lezen!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Brutus

Zie dat je er op versterker gebied nog niet uit bent....... :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... of het bestuur in huize Zep heeft op de rem getrapt  :-).

Citaat van: Brutus op maart 13, 2017, 14:45:02
Zie dat je er op versterker gebied nog niet uit bent....... :wink:

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Brutus op maart 13, 2017, 14:45:02
Zie dat je er op versterker gebied nog niet uit bent....... :wink:


Citaat van: xander32 op maart 14, 2017, 12:58:01
... of het bestuur in huize Zep heeft op de rem getrapt  :-).

Nee klopt, of eigenlijk wel......ben er wel uit, heb mezelf even op de rem getrapt  :wink:
Laatste tijd echt alleen muziek geluisterd zonder me te boeien over de hardware, bevalt me heel goed en kwam ik tevens tot het besef dat de Anthem en de ATC toch wel een heel fijne combinatie is. Geniet er dagelijks van.....wat hoop ik dan eigenlijk nog meer te vinden? Ik laat het even zo, het geld wat ik bespaar steek ik binnenkort in een roadtrip naar het einde van de wereld  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

sjoek

Citaat van: Zep op maart 16, 2017, 21:30:59

Nee klopt, of eigenlijk wel......ben er wel uit, heb mezelf even op de rem getrapt  :wink:
Laatste tijd echt alleen muziek geluisterd zonder me te boeien over de hardware, bevalt me heel goed en kwam ik tevens tot het besef dat de Anthem en de ATC toch wel een heel fijne combinatie is. Geniet er dagelijks van.....wat hoop ik dan eigenlijk nog meer te vinden? Ik laat het even zo, het geld wat ik bespaar steek ik binnenkort in een roadtrip naar het einde van de wereld  :-P

:gp: geniet er van...
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

#443
... wijsheid komt met de jaren  :yes:. De ervaringen van een mooie reis, draag je jou gehele leven met jou mee. De aanschaf van materiaal, geeft slechts heel even voldoening.

Overigens bespaar jij niets maar geef je het aan andere zaken uit.


Citaat van: Zep op maart 16, 2017, 21:30:59

Nee klopt, of eigenlijk wel......ben er wel uit, heb mezelf even op de rem getrapt  :wink:
Laatste tijd echt alleen muziek geluisterd zonder me te boeien over de hardware, bevalt me heel goed en kwam ik tevens tot het besef dat de Anthem en de ATC toch wel een heel fijne combinatie is. Geniet er dagelijks van.....wat hoop ik dan eigenlijk nog meer te vinden? Ik laat het even zo, het geld wat ik bespaar steek ik binnenkort in een roadtrip naar het einde van de wereld  :-P

Brutus

Je hebt gelijk, daarbij heeft de Anthem meer dan voldoende vermogen om de toch wat minder gevoelige ATC goed aan te sturen.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: xander32 op maart 17, 2017, 07:07:17
Overigens bespaar jij niets maar geef je het aan andere zaken uit.

Ik bespaar het op mijn audio in ieder geval, verleg de prioriteiten en dan stroomt het geld wel ergens anders heen maar dat maakt niets uit. En voordat ik in de spiraal terecht kom van "het is nog steeds niet goed genoeg" wat heel veel meer geld gaat kosten voor maar relatief weinig verbetering stop ik even. Ken mezelf, het gaat niet veel beter worden en ik had zeker in mijn perfectionisme nog veel meer geld gaan uitgeven, op zoek naar een fictieve heilige graal  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Brutus op maart 17, 2017, 15:12:17
Je hebt gelijk, daarbij heeft de Anthem meer dan voldoende vermogen om de toch wat minder gevoelige ATC goed aan te sturen.

Heb je gelijk in Brutus, en komt nog eens bij dat deze versterker (mocht het enige waarde hebben?) uitstekend uit vele testen komt. Voorlopig blijf ik maar even tevreden hoe saai dat ook is  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

Citaat van: Zep op maart 16, 2017, 21:30:59

Nee klopt, of eigenlijk wel......ben er wel uit, heb mezelf even op de rem getrapt  :wink:
Laatste tijd echt alleen muziek geluisterd zonder me te boeien over de hardware, bevalt me heel goed en kwam ik tevens tot het besef dat de Anthem en de ATC toch wel een heel fijne combinatie is. Geniet er dagelijks van.....wat hoop ik dan eigenlijk nog meer te vinden? Ik laat het even zo, het geld wat ik bespaar steek ik binnenkort in een roadtrip naar het einde van de wereld  :-P

Heel verstandige keuze volgens mij!!
Ik denk dat je een heel mooie combinatie hebt staan waar je erg veel plezier aan blijft beleven, veranderingen houden niet per definitie verbeteringen in.  :no:
Daarnaast denk ik dat je het goed ziet, er is meer in het leven dan een mooie audio set :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op maart 17, 2017, 16:54:15
Heel verstandige keuze volgens mij!!
Ik denk dat je een heel mooie combinatie hebt staan waar je erg veel plezier aan blijft beleven, veranderingen houden niet per definitie verbeteringen in.  :no:
Daarnaast denk ik dat je het goed ziet, er is meer in het leven dan een mooie audio set :-D


:gp:


Je hebt er een fraaie set staan, zorgvuldig samengesteld, waarvan ik het potentieel reeds voor een deel heb mogen ervaren. Na de herziene opstelling, kan het enkel nog maar beter geworden zijn.

Zep

Citaat van: lo op maart 17, 2017, 16:54:15
Heel verstandige keuze volgens mij!!
Ik denk dat je een heel mooie combinatie hebt staan waar je erg veel plezier aan blijft beleven, veranderingen houden niet per definitie verbeteringen in.  :no:
Daarnaast denk ik dat je het goed ziet, er is meer in het leven dan een mooie audio set :-D

Thx Leo, na het schuiven ben ik zeer tevreden, en ja......heb er echt veel plezier van, zeker in combinatie met het streamen en het gemak daarvan. Maar dat ben jij op dit moment ook aan het ervaren heb ik begrepen  HB


Citaat van: xander32 op maart 17, 2017, 17:23:50

:gp:


Je hebt er een fraaie set staan, zorgvuldig samengesteld, waarvan ik het potentieel reeds voor een deel heb mogen ervaren. Na de herziene opstelling, kan het enkel nog maar beter geworden zijn.

Klopt Robert, heeft wat tijd nodig maar zoals je al eerder aangaf is de plaatsing van de ls echt niet te onderschatten en zou ik op dit moment zelfs eerder veranderingen in de akoestiek doorvoeren  dan andere hardware.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*