De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

bert50

Volgende week gaan we het meemaken ben zeer benieuwd ik heb ze op de Koningshof gehoord klonk in mijn oren ergggg goed [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: xander32 op november 04, 2016, 10:11:10
... al wat inlezen;

http://www.hifichoice.co.uk/news/article/atc-scm40--pound;3275/20530  :angel:

Citaat van: Brutus op november 04, 2016, 15:44:44
Nice reviews, goede keuze geweest Zep maar dat wist je natuurlijk allang  :wink:

Thx, heb ik nog geen seconde spijt van gehad....maar er zijn heel veel mooie luidsprekers te koop  :yes:

Citaat van: bert50 op november 04, 2016, 17:10:25
Volgende week gaan we het meemaken ben zeer benieuwd ik heb ze op de Koningshof gehoord klonk in mijn oren ergggg goed [emoji106][emoji106]

Ja, daar had ik ze ook eerder gehoord, maar toen ging mijn interesse uit naar de SCM11 op dat moment. Stonden ze op een rijtje, de 11, 19 en de 40....was leuk  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Klopt Zep, ik geloof dat er in deze prijsklasse geen echte slechte speakers zijn. Kunst is dat je de juiste neemt die het beste qua smaak bij jou past (natuurlijk) maar ook goed uit de verf komt in de akoestische omgeving van je kamer/ruimte.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Mijn vriendin kwam gisteravond naar beneden en zag me op de vloer voor de set liggen....ze dacht dat ik weer eens te veel wijn op had  :-D

Ik was de positie van de luidsprekers aan het markeren, als ik aan het schuiven raak wil deze ook weer precies terug kunnen vinden  :yes:
Ben ik nu alleen zo maf (en eerlijk :angel:) of hebben mijn mede forum-broeders hier ook wel eens "last" van?  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

Herkenbaar...
Meestal gedaan als er niemand thuis was, de zaak eerst opmeten, vastleggen, en hoppa.... schuiven maar. :-)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Heel herkenbaar  :-D, echter wel met een potloodje gedaan. Jij hopelijk niet met;




Citaat van: Zep op november 06, 2016, 12:28:33
Mijn vriendin kwam gisteravond naar beneden en zag me op de vloer voor de set liggen....ze dacht dat ik weer eens te veel wijn op had  :-D

Ik was de positie van de luidsprekers aan het markeren, als ik aan het schuiven raak wil deze ook weer precies terug kunnen vinden  :yes:
Ben ik nu alleen zo maf (en eerlijk :angel:) of hebben mijn mede forum-broeders hier ook wel eens "last" van?  :wink:

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Matt

 :schater:

Je kan ook tape gebruiken he mannen  :angel:
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

bert50

Niks vreemd aan Jürgen wel voor een buitenstaander die kijk je met grote ogen aan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: lo op november 06, 2016, 12:51:12
Meestal gedaan als er niemand thuis was....

Goeie tip  :wink:

Citaat van: Matt op november 06, 2016, 14:18:54
:schater:

Je kan ook tape gebruiken he mannen  :angel:

Boh....daar komen ze alleen in België op  :-P


Citaat van: bert50 op november 06, 2016, 18:03:39
Niks vreemd aan Jürgen wel voor een buitenstaander die kijk je met grote ogen aan

Haha, ja...en dan ook nog de opmerking er achter aan: doe je zeker voor je forum vriendjes op de 12de?  :-P
Ze bedoelt het goed maar begrijpen......nee  :no:  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

[emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Citaat van: Zep op november 06, 2016, 13:28:20




:-D

Ik snap 'm Zep, jij schildert de hele vloer rood om de speakers heen dan kun je precies zien waar ze gestaan hebben  pompom
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op november 07, 2016, 02:34:50
Ik snap 'm Zep, jij schildert de hele vloer rood om de speakers heen dan kun je precies zien waar ze gestaan hebben  pompom

Lol, zekers.....ik hanteer graag de "Brutus-Style"  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

erg efficient......heb je die 2 lichte plekken op mijn geschilderde vloer niet gezien toen je bij me was  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Lol Brutus, daar stonden vast je luidsprekers op...en verder was ik teveel afgeleid  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*