De set van Zep

Gestart door Zep, juli 08, 2016, 10:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

xander32

 hello

Citaat van: Zep op oktober 10, 2016, 20:28:16
In dat geval het weekend van 12/13 november...dat komt goed uit.

Als jullie zaterdag of zondag niet uitmaakt dan houd ik zaterdag 12 november aan.
Wanneer jullie de zondag prefereren dan laat maar weten.
Ik pm jullie, Bert en Xander, nog mijn adres etc.

Mocht er nog iemand interesse hebben dan moet twee personen meer nog lukken, dan zit de loungebank vol  :-)

WilliamB

Citaat van: Zep op oktober 10, 2016, 20:28:16
In dat geval het weekend van 12/13 november...dat komt goed uit.

Als jullie zaterdag of zondag niet uitmaakt dan houd ik zaterdag 12 november aan.
Wanneer jullie de zondag prefereren dan laat maar weten.
Ik pm jullie, Bert en Xander, nog mijn adres etc.

Mocht er nog iemand interesse hebben dan moet twee personen meer nog lukken, dan zit de loungebank vol  :-)
Ik had ook graag willen komen, maar helaas kan ik niet.
Een keer een volgende M&G  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Zep

Citaat van: WilliamB op oktober 10, 2016, 22:07:26
Ik had ook graag willen komen, maar helaas kan ik niet.
Een keer een volgende M&G  :yes:

Ah jammer William,  maar komt vast een keer goed  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Alles binnen gekregen behalve de nieuwe QED XT40 kabels....echt, alles uit de UK is zo traag....verzendingen uit de US gaan doorgaans stukken sneller  frusty
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Zep op oktober 10, 2016, 20:28:16
In dat geval het weekend van 12/13 november...dat komt goed uit.

Als jullie zaterdag of zondag niet uitmaakt dan houd ik zaterdag 12 november aan.
Wanneer jullie de zondag prefereren dan laat maar weten.
Ik pm jullie, Bert en Xander, nog mijn adres etc.

Mocht er nog iemand interesse hebben dan moet twee personen meer nog lukken, dan zit de loungebank vol  :-)
Hoi Jurgen,
Helaas begint voor mij dan het vasteloavend seizoen en aangezien ik dit jaar adjudant ben van mijn zwager kan ik in dat weekeinde vol aan de bak.
Veel plezier in ieder geval.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Zep

Citaat van: Vinyl_Fuchs op oktober 21, 2016, 23:42:15
Hoi Jurgen,
Helaas begint voor mij dan het vasteloavend seizoen en aangezien ik dit jaar adjudant ben van mijn zwager kan ik in dat weekeinde vol aan de bak.
Veel plezier in ieder geval.

Hoi Roy, toch tof dat je het ff laat weten....en er komen vast wel weer mogelijkheden in de toekomst  :yes:
Als het goed is komen er nu 3 gasten dus dat gaat wel lukken  pompom
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Citaat van: Zep op oktober 21, 2016, 20:19:30
Alles binnen gekregen behalve de nieuwe QED XT40 kabels....echt, alles uit de UK is zo traag....verzendingen uit de US gaan doorgaans stukken sneller  frusty

Uit de UK......was het koperdraad in Nederland op  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Haha, nou het scheelt een aanzienlijk bedrag en dan zijn de kabels ook meteen geconfectioneerd  :wink:
Bestel sowieso regelmatig uit het buitenland  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Oeps, ik hoop niet dat je dan al ingespeelde exemplaren ontvangt, want Engels stroom kan wel eens tot een heel ander eindresultaat leiden dan onze eigen EU spanning  :-P. Ik zou er niet gerust op zijn :-D.


Citaat van: Zep op oktober 23, 2016, 10:32:55
Haha, nou het scheelt een aanzienlijk bedrag en dan zijn de kabels ook meteen geconfectioneerd  :wink:
Bestel sowieso regelmatig uit het buitenland  :yes:

Paul

Je kan ze altijd nog omdraaien.    :roll:

Citaat van: xander32 op oktober 23, 2016, 11:23:11
Oeps, ik hoop niet dat je dan al ingespeelde exemplaren ontvangt, want Engels stroom kan wel eens tot een heel ander eindresultaat leiden dan onze eigen EU spanning  :-P. Ik zou er niet gerust op zijn :-D.



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Zep

Citaat van: xander32 op oktober 23, 2016, 11:23:11
Oeps, ik hoop niet dat je dan al ingespeelde exemplaren ontvangt, want Engels stroom kan wel eens tot een heel ander eindresultaat leiden dan onze eigen EU spanning  :-P. Ik zou er niet gerust op zijn :-D.

Citaat van: Paul op oktober 23, 2016, 12:40:00
Je kan ze altijd nog omdraaien.    :roll:

Lol, ik wacht maar eerst af tot ze daadwerkelijk binnen zijn.....anders blijft het eindresultaat sowieso maar slapjes  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Gelukkig is zijn versterker, meen ik, ook uit de US dus dan is het verschil nog niet zo schokkend qua spanning.....de enige spanning die er nu nog overblijft is wanneer die dingen komen. Qed nie  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 24, 2016, 00:35:54
Gelukkig is zijn versterker, meen ik, ook uit de US dus dan is het verschil nog niet zo schokkend qua spanning.....de enige spanning die er nu nog overblijft is wanneer die dingen komen. Qed nie  :-D

Qed wel, Brutus.....zijn eindelijk vandaag eens aangekomen  :-D
Ze liggen in de buurt van mijn luidsprekers en ik ervaar nu al een geluid verschil  :-P
Ga ik morgen gelijk alles aansluiten, de qed's, stekkerblok en nieuwe utp kabels (had alles over 1 utp) voor ieder device een eigen kabel.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Hehe, zal tijd worden, in tussen zijn er al weer 2 nieuwe types uitgekomen  :-D

Nee hoor, veel plezier ermee. Mijn volgende set maak ik zelf, gewoon voor de lol wanneer er een nieuwe versterker komt  :roll:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 29, 2016, 02:35:24
Nee hoor, veel plezier ermee. Mijn volgende set maak ik zelf, gewoon voor de lol wanneer er een nieuwe versterker komt  :roll:

Euuu...wat ga je zelf maken, Brutus, een set kabels?

Heb gisteren alles aangesloten maar van mijn omgeving amper de tijd gekregen om te testen, zo gaat dat hier soms  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*