Bonjour Marantz fans, vandaag op bezoek geweest bij Rhapsodie in Hilversum.
Ook daar de PM10 en SA10 beluisterd op een paar andere luidsprekers.
Deze waren goedkoper dan de B&W 802D3, maar voor het geld niet verkeerd.
Verder hebben ze prachtige audio staan, maar boven ons budget. Maar wel heel mooi, wat een mooie
wereld de audio wereld en zeer bevlogen mensen waar het vooral om genieten gaat.
Ik hou me sowieso bij mijn B&W802D. De Marantz gaan we nog even een paar nachtjes over slapen.
Het jeukt wel om deze prachtige audio componenten in actie te horen in onze eigen omgeving.
De eigenaar was zeer te spreken over de klasse D versterking van de PM10.
Op mijn vraag of klasse D afbreuk doet t.a.v. klasse A was hij heel stellig. Neen dus, en zeker niet bij de PM10.
Maar goed, je eigen oren moeten het werk doen en dat is heel persoonlijk en liegt niet.
Over de SA10 was hij uitermate lovend maar dat hoorde ik zelf ook wel.
De SA10 is in mijn beleving een geweldige speler, en voor mij staat CD draaien voorop omdat ik er heerlijk voor ga zitten en genieten.
Zijn er inmiddels al leden die ook al deze twee hebben gehoord?
Zoja, wat vinden jullie er van?
Oh ja, ik ben niet de jongste meer maar mijn oren zijn nog goed.
Laatst nog getest, zorg altijd goed voor mijn oren en gebruik oorbeschermers bij werkzaamheden.
Las ergens iets over grijze (55+) postduiven zoals ik. Nou het is een kwestie van hard werken en geluk hebben met de gezondheid. Ook vakanties laat ik voor wat het is en geniet met volle teugen van mijn vrije tijd en de muziek. Het is een kwestie van prioriteiten stellen, je kan namelijk niet alles hebben.
Het draait om keuzes die men maakt, dat is waar het voor iedereen om draait en te respecteren.
Een Mercedes voor de deur in weer en wind of een prachtige audio installatie in je woonkamer.
Allebei niks mis mee, lekker doen wat je zelf wil is mijn motto.
Groeten.